Organisatie

Contact Center Live biedt Custom made totaaloplossingen aan organisaties binnen de contact center branche zodat zij hun eindklanten snel en gericht kunnen bedienen.

Onze producten/diensten zijn onderverdeeld in 4 categorieën:

  1. Klant interactie platform
  2. Development + integratie
  3. Consultancy
  4. VoIP telecom

De mensen bij Contact Center Live zijn niet alleen kundig en ervaren, maar ook gedreven en enthousiast. Wij zoeken altijd naar de beste class product range oplossing met daarnaast functioneel maatwerk door ons zelf geleverd. Door onze specifieke kennis en de drive om te blijven verbeteren, worden onze oplossingen telkens weer verfijnd en uitgebreid. Dit maakt ons een innovatieve speler binnen deze dynamische markt.

Wegens toename van het aantal opdrachten zijn wij per direct op zoek naar een:

Developer / Technisch Consultant (ft)

Functieomschrijving

Na een uitgebreide training waarin je zoveel mogelijk ins en outs van de organisatie en het systeem leert doorgronden, ga je aan de slag als developer met hierin consultancy taken. Je bent betrokken bij het complete traject; dat begint met samen met een accountmanager naar de klant toe te gaan. Vervolgens adviseer je de klant over de beste oplossing (maatwerkkoppelingen) en stel je functionele (en eventueel technische) ontwerpen op. Je bewaakt de ontwikkeling van het uiteindelijke product en verzorgt en coördineert de implementatie ervan. Ten slotte neem je ook de nazorg voor je rekening.

Je ontwikkelt extensies op het softwarepakket en zorgt voor de implementatie, het onderhoud en het up-to-date houden ervan. Daarnaast ondersteun je onze supportafdeling.

Taken:

  • Extensies ontwikkelen op softwarepakket
  • Implementatie / onderhoud / update extensies
  • Ontwikkelen maatwerkkoppelingen / Webservices
  • Ondersteunen support

Functie-eisen:

  • Kunnen maken van functionele, technische ontwerpen en documentatie.
  • Kennis van en ervaring met HTML / Javascript / JQuery.
  • Kennis van en ervaring Linux en Crystal reports is een pré.
  • Kennis van en ervaring met de contact center branche is een pré.
  • Goed analytisch vermogen
  • .NET ervaring (MCSA webapplicaties)
  • gedegen kennis van SQL Server (MCSA MS-SQL)
  • minimaal basis kennis Javascript
  • ervaring met OOP (Object Oriented Programming)
  • ervaring IIS Manager
  • NET WebAPI
  • WCF
  • Ambitie om mee te denken in het verkennings- en transitieproces naar gebruik van nieuwe technologieën 

Profiel:

  • Je communiceert makkelijk met klanten
  • Je denkt en werkt op hbo-niveau
  • Je bent creatief, proactief en innovatief
  • Je werkt gestructureerd en zelfstandig
  • Je bent reisbereid en in bezit van rijbewijs B 

Wij bieden:

  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een auto, laptop, telefoon
  • Informele werksfeer in een gemotiveerd en enthousiast team van collega’s
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Uitdagende projecten
  • Salaris afhankelijk van kennis en ervaring.

 

Ben je geïnteresseerd in deze functie?

Dan zien wij jouw sollicitatie graag tegemoet! Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marnix Somers (tel 06 – 53 73 85 79). Je sollicitatie, voorzien van CV en motivatie zien wij graag tegemoet op m.somers@contactcenterlive.nl.