Verbeterde klantervaring
- Snellere reactietijden
- Persoonlijke routing en contactbehandeling
- Hoogwaardige klantervaring
- Het is niet nodig om informatie te herhalen
- Minder tijd nodig van klanten
- Consistente ervaring via mediakanalen
- Betere First Call Resolution (FCR)
- Intelligente IVR's bieden een geweldige interface voor een snelle en moeiteloze ervaring
Grotere efficiëntie
- Geen dubbele taken. Minder klikken
- Productiviteitsverhoging
- Snellere zelfbediening
- Snellere toegang tot gespecialiseerde bronnen
- Snellere toegang tot informatie
- Betere gegevens voor afstemmingsprocessen
- Meer feedback van klanten
- Dynamische routering met behulp van de informatie die u in Salesforce® heeft om de oproep bij de beste persoon af te leveren
- Automatische pop-up van het scherm betekent dat de resolutie van de eerste oproep eenvoudiger is dan ooit
Flexibele implementatie
- Minimale inspanning om te implementeren en te onderhouden
- Agenten kunnen overal zijn
- Gebruik van meerdere soorten eindpunten
- Voldoet aan PCI DSS
- Geen extra spraakborden of apparatuur nodig om oproepen, e-mails, webchats, terugbelverzoeken en generieke objecten af te handelen
- Snellere resolutie
- Meer tevredenheid
NIEUW: HUCC
Rechtstreeks bellen vanuit Salesforce omgeving
HUCC: de nieuwe ContactCenter-oplossing van Vocalcom waarmee je direct vanuit Salesforce kunt schakelen tussen alle verschillende kanalen.
Direct overschakelen
Sneller en efficiënter
Voortaan kunt klanten direct en persoonlijk bedienen via alle kanalen. Of ze nu via de mail of via de app binnenkomen, u kunt vanuit Salesforce direct overschakelen naar de belmodus zonder dat u de omgeving hoeft te verlaten.
Realtime registratie
Uniek: Rapportages direct beschikbaar
HUCC heeft de unieke eigenschap dat alle gegevens realtime geregistreerd en bewaard worden binnen de Salesforce-cloud. Dat betekent dat u direct rapportages kunt maken en campagnes op elk moment kunt aanpassen.
Alle gegevens worden realtime geregistreerd, waardoor verkoop- en service-informatie zichtbaar zijn in één database, één platform.
Bruce Sattler
Ook Salesforce in uw communicatiekanalen integreren?
Verbeter uw klantcontact vandaag nog door al uw communicatiekanalen te integreren in Salesforce. met het Vocalcom cloud-contactcentrum dat is gebouwd voor Salesforce.com
Feedback
Direct feedback van klanten
Dankzij de handige software, kunt u na elk contact eenvoudig enquêtes versturen die de klant direct kan beantwoorden. Dat zorgt voor actuele feedback waarmee u uw klanten nog beter kunt servicen/ bedienen.
Kortere beltijden, lagere beltarieven
Reduceer uw belkosten dankzij FCR
HUCC zorgt voor intelligente contactroutering waardoor klanten sneller bij de juiste agenten terechtkomen. Dat zorgt voor kortere beltijden en dus lagere beltarieven.
Contact Center Live biedt totaaloplossingen voor uw contact center omgeving. Zowel inbound als outbound klantcontact wordt efficiënt, betaalbaar en winstgevend. Zo kunt u uw klantenservice direct en zichtbaar verbeteren.
— Rob Wegdam, Oprichter Contact Center Live
Selfservice
Snellere verwerkingstijd
Met de ingebouwde selfservice IVR-applicatie, worden klanten direct doorgeschakeld naar de juiste agent. Zo kunnen agents hun taken nog efficiënter uitvoeren en gesprekken sneller afronden.
Implementatie
Snel en gemakkelijk implementeren
Vanzelfsprekend is ook deze Vocalcom Salesforce oplossing net zo eenvoudig te implementeren als alle andere Salesforce en Vocalcomproducten. Agenten kunnen dus overal inloggen en hun werk doen. Binnen 30 minuten...
Neem contact op of vraag een demo aan
We helpen je graag je klantenservice voortdurend en zichtbaar te verbeteren. Geïnteresseerd? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Samen creëren we de ideale klantreis voor jouw klanten.
"*" geeft vereiste velden aan