Tickets
Alle klantcontacten in één oogopslag
Met Zendesk centraliseert u al uw klantcontacten, waardoor niets u meer ontgaat en alles vanaf één locatie doorzoekbaar is. Of uw klanten nu via e-mail, de telefoon of een chatsessie contact met u opnemen, u kunt alle contacten vanuit één systeem beheren.
Kennisbank
Help klant zichzelf te helpen
Stel uw klanten in staat zelf snel antwoorden te vinden in een kennisbank. De kennisbank is eenvoudig aan te passen aan hun eigen wensen en vormgeving. Breid het bereik van uw omgeving uit door uw klanten de mogelijkheid te geven artikelen, ideeën en vragen te delen via hun favoriete sociale netwerken.
Chatten
Maak uw onderneming persoonlijk
Maak het contact met uw klant interactief door via live chatsessies met ze te communiceren. Voeg eenvoudig de chatfunctionaliteit met uw onderneming en merk toe aan uw website en verhoog de productiviteit van uw support en daarmee de klanttevredenheid. Als een bezoeker op uw website komt, weet u wie dat is en welke pagina’s hij of zij bekijkt.
Marnix Somers
Ook Zendesk in uw communicatiekanalen integreren?
Ontdek tijdens onze demo hoe Zendesk de relatie met je klanten kan verbeteren en je een ervaring kan bieden die aan hun verwachtingen voldoet. Wij laten u graag de mogelijkheden zien om tot de ideale oplossing te komen.
Rapportage
Meten is weten
Door effectief meten van de prestaties van uw team en teamleden, evenals trends en ontwikkelingen bij klanten, verbetert u uw supportorganisatie. Zendesk biedt hiervoor uitgebreide rapportage- en analysetools, bestaande uit meer dan 20 kant-en-klare, volledig aanpasbare rapporten en dashboards.
Bedrijfsregels
Verbeter reactietijden met slimme automatisering
Verhoog productiviteit door bedrijfsregels te automatiseren en vooraf bepaalde reacties op veel gestelde vragen op te stellen. Identificeer en reageer snel op problemen die een hoge prioriteit hebben dankzij instelbare ticketweergaven.
Beveiliging
Uw gegevens zijn privé en veilig
Uw data wordt op meerdere niveaus beveiligd door moderne beveiligingsservices, waaronder fysieke beveiliging, beveiliging van de infrastructuur en toepassingsbeveiliging. Zendesk-servers worden gehost op Tier III, SSAE-16- of ISO 27001-compatibele faciliteiten. De beveiligingsaanpak is beoordeeld in het kader van de Zendesk SOC 2 Type I-certificering en het risico-analyseproces sluit aan op de ISO 27001-norm. Daarmee zijn uw gegevens gegarandeerd privé en veilig.
Mobiel
Support vanaf elke lokatie
De klantenservice stopt niet als u uw bureau verlaat. Zendesk biedt eigen apps voor uw favoriete mobiele apparaten, zodat u real-time meldingen kunt ontvangen, tickets kunt bekijken en erop kunt reageren. Zo kunt u er op elk moment en vanaf elke locatie voor uw klanten zijn.
We did different projects with CCL successfully. Wide product knowledge, creative and solution oriented. Good thing is that there is one contact persons (in our case it was/is Bruce) who has great knowledge of Zendesk to advise how to translate a process into the system. Communication is direct and efficient, a bit Dutch :-) . Great commitment to deliver within the agreed deadline and always available to answer our questions and to give us advise, also about outside of the project scope.
Contact Center Live is goed bereikbaar en zij denken ook met je mee. Daarnaast bieden zij ook trainingen aan om uitleg te geven wat zij doen zodat je als bedrijf het in de toekomst zelf kan doen! Uiteindelijk heb je dan dus de expertise in eigen huis.
Contact Center Live (CCL) has proven to be a trustworthy partner from the start of the implementation till far after we went live. CCL was prepared to go the extra mile to deliver a system which meets all of our expectations. Their expertise and experience was a valuable contribution to our solution.
Neem contact op of vraag een demo aan
We helpen je graag je klantenservice voortdurend en zichtbaar te verbeteren. Geïnteresseerd? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Samen creëren we de ideale klantreis voor jouw klanten.
"*" geeft vereiste velden aan