Ticketsysteem

Met Zendesk centraliseert u al uw klantcontacten, waardoor niets u meer ontgaat en alles vanaf één locatie doorzoekbaar is.

Kennisbank

Stel uw klanten in staat, eenvoudig zelf snel het antwoorden te vinden in een kennisbank.

Chatten

Maak het contact met uw klant interactief door via live chatsessies met ze te communiceren.

Rapportage

Door effectief meten van de prestaties van uw team, trends en ontwikkelingen bij klanten, verbetert u uw supportorganisatie.

Bedrijfsregels

Verhoog productiviteit door bedrijfsregels te automatiseren en vooraf bepaalde reacties op veel gestelde vragen op te stellen.

Beveiliging

Uw data wordt op meerdere niveaus beveiligd door  fysieke beveiliging, beveiliging van de infrastructuur en toepassingsbeveiliging.

Tickets

Alle klantcontacten in één oogopslag

Met Zendesk centraliseert u al uw klantcontacten, waardoor niets u meer ontgaat en alles vanaf één locatie doorzoekbaar is. Of uw klanten nu via e-mail, de telefoon of een chatsessie contact met u opnemen, u kunt alle contacten vanuit één systeem beheren.

Vraag de brochure aan
Kennisbank

Help klant zichzelf te helpen

Stel uw klanten in staat zelf snel antwoorden te vinden in een kennisbank. De kennisbank is eenvoudig aan te passen aan hun eigen wensen en vormgeving. Breid het bereik van uw omgeving uit door uw klanten de mogelijkheid te geven artikelen, ideeën en vragen te delen via hun favoriete sociale netwerken.

Vraag de brochure aan
Chatten

Maak uw onderneming persoonlijk

Maak het contact met uw klant interactief door via live chatsessies met ze te communiceren. Voeg eenvoudig de chatfunctionaliteit met uw onderneming en merk toe aan uw website en verhoog de productiviteit van uw support en daarmee de klanttevredenheid. Als een bezoeker op uw website komt, weet u wie dat is en welke pagina’s hij of zij bekijkt.

Vraag de brochure aan
Marnix Somers

Ook Zendesk in uw communicatiekanalen integreren?

Ontdek tijdens onze demo hoe Zendesk de relatie met je klanten kan verbeteren en je een ervaring kan bieden die aan hun verwachtingen voldoet. Wij laten u graag de mogelijkheden zien om tot de ideale oplossing te komen.

Vraag een demo aan
Rapportage

Meten is weten

Door effectief meten van de prestaties van uw team en teamleden, evenals trends en ontwikkelingen bij klanten, verbetert u uw supportorganisatie. Zendesk biedt hiervoor uitgebreide rapportage- en analysetools, bestaande uit meer dan 20 kant-en-klare, volledig aanpasbare rapporten en dashboards.

Vraag de brochure aan
Bedrijfsregels

Verbeter reactietijden met slimme automatisering

Verhoog productiviteit door bedrijfsregels te automatiseren en vooraf bepaalde reacties op veel gestelde vragen op te stellen. Identificeer en reageer snel op problemen die een hoge prioriteit hebben dankzij instelbare ticketweergaven.

Vraag de brochure aan
Beveiliging

Uw gegevens zijn privé en veilig

Uw data wordt op meerdere niveaus beveiligd door moderne beveiligingsservices, waaronder fysieke beveiliging, beveiliging van de infrastructuur en toepassingsbeveiliging. Zendesk-servers worden gehost op Tier III, SSAE-16- of ISO 27001-compatibele faciliteiten. De beveiligingsaanpak is beoordeeld in het kader van de Zendesk SOC 2 Type I-certificering en het risico-analyseproces sluit aan op de ISO 27001-norm. Daarmee zijn uw gegevens gegarandeerd privé en veilig.

Vraag de brochure aan
Mobiel

Support vanaf elke lokatie

De klantenservice stopt niet als u uw bureau verlaat. Zendesk biedt eigen apps voor uw favoriete mobiele apparaten, zodat u real-time meldingen kunt ontvangen, tickets kunt bekijken en erop kunt reageren. Zo kunt u er op elk moment en vanaf elke locatie voor uw klanten zijn.

Vraag de brochure aan