CRM

Vergroot verkoop, neem slimmere beslissingen en bouw betere relaties op met klanten.

Desk

Zoho Desk is de eerste context bewuste helpdesksoftware in de branche die bedrijven helpt op de klant te focussen.

Mail

Voer uw bedrijfscommunicatie uit via een beveiligde en versleutelde e-mailservice. Geen reclame, privacy gegarandeerd.

Creator

Zoho Creator geeft uw bedrijf een krachtige workflow-automatisering. Maak apps voor het internet en voor mobiele telefoons of pas kant-en-klare apps aan.

Assist

Snel externe ondersteuning voor klanten via web gebaseerde, on-demand ondersteuningssessies op afstand. Eenvoudig instellen van onbeheerde, externe toegang en beheer van computers op afstand. Volledig veilig en betrouwbaar.

Analytics

Maak het contact met uw klant interactief door via live chatsessies met ze te communiceren.

CRM

Contact houden met klanten en omzet vergroten

Vertrouw uw sales toe aan een wereldwijd vertrouwde CRM. Zoho CRM biedt een wereldwijd netwerk van meer dan 150.000 bedrijven in 180 landen de mogelijkheid om meer leads om te zetten, contact te houden met klanten en hun omzet te vergroten. Transformeer uw bedrijf met ’s werelds favoriete software voor klantrelatiebeheer.

Vraag de brochure aan
  • Maak contact met uw klanten, waar ze zich ook bevinden. Via elke kanaal: Telefoon, e-mail, live chat, social media.
  • Bespaar meer tijd met automatisering van ieder aspect van uw bedrijf en beperk tijdrovende terugkerende taken.
  • Stroomlijn uw leadsproces en haal alles uit elke binnenkomende lead.
  • Verkrijg krachtige realtime rapportages en inzichten en neem slimmere zakelijke beslissingen.
  • Houd uw belangrijke KPI’s bij inclusief trends en voorspellingen.
  • Maak gebruik van AI-communicatie assistent voor slimmere sales. Ontvang geavanceerde lead- en deal-voorspellingen via Zia.
  • Ontvang intelligente waarschuwingen, taakherinneringen en suggesties voor de beste momenten om contact op te nemen met uw leads op basis van uw eerdere succesvolle interacties.
Desk

Pak het grondig aan

Van het verhogen van de productiviteit van uw medewerkers en het doorspitten van prestatiecijfers, tot samenwerken met andere apps die u gebruikt: kom tot de kern van uw klantenservice.

  • Sluit tickets. Creëer tevredenheid met de beste hulpmiddelen om klanten te helpen en automatiseer ondertussen veelvoorkomende taken die anders kostbare tijd kosten.
  • Niet improviseren. Verbeter! Herken de juiste trends en patronen in de inspanningen van uw team. Breng verbeteringen aan en stimuleer prestaties.
  • Eén bedrijf. Eén team. Laat verschillende afdelingen samenwerken en biedt klanten een echt gemeenschappelijke customer service experience.
  • Gemak is de sleutel. Maak het uw bedrijf en voor uw klanten het gemakkelijk om contact met uw op te nemen via meerdere kanalen. Zoals e-mail, telefoon, live chat, social media en meer.
  • Self service is de beste hulp. Stel klanten in staat om zelf antwoorden te vinden op vragen en laat ze ook hun collega’s helpen.
  • Pas uw helpdesk aan op uw bedrijf en wensen door deze zelf op maat te maken en te integreren met andere applicaties.
  • Maak gebruik van de Zoho Desk-app voor iOS en Android. Geef de medewerkers toegang tot ZohoDesk op ieder gewenste moment op ieder gewenste locatie.
Vraag de brochure aan
Mail

Ongeëvenaarde beveiliging en privacy

De datacenters van Zoho Mail zijn voorzien van eerste klas beveiliging en bewaking, met een uptime van 99,9%. Uw gegevens zijn versleuteld, zowel in rust als end-to-end en zijn ook beveiligd met S/MIME-berichtversleuteling.

  • Blijf professioneel met uw eigen bedrijfsdomein en stel aangepaste e-mailadressen in. Unieke en professionele e-mailadressen geven uw bedrijf de authenticatie en zichtbaarheid die het verdient.
  • Maak gebruik van de krachtige configuratiescherm van Zoho Mail. Vind en voer alle instellingen, configuraties en aanpassingen uit. Voeg gebruikers toe, beheer groep acccounts, stel beleidsregels in om de controle te houden over inhoud en meer.
  • Emailretentie en e-Discovery. Bewaar e-mails binnen uw organisatie gedurende een bepaalde periode om te voldoen aan de bedrijfsnormen en om juridisch altijd sterk te staan. e-Discovery helpt dergelijke bewaarde e-mails snel op te zoeken.
  • Beheer uw communicatie, ook wanneer u niet aan uw bureau zit. Met de eigen mobiele apps voor Mail, Mail Admin en Streams kunt u onderweg eenvoudig contact houden.
Vraag de brochure aan
Elmer Sadikrama

Ook ZOHO in uw communicatiekanalen integreren?

Vraag een demo aan en ontdek het uniek en krachtig CRM softwarepakket ZOHO. Een volledig aanpasbare CRM-oplossing voor groeiende bedrijven en ondernemingen,  dat op de lange termijn de manier waarop u werkt zal veranderen.

Vraag een demo aan
Creator

Met Zoho Creator de digitale wereld omarmen

Laat Zoho Creator u helpen de digitale wereld te omarmen. Automatiseer alledaagse taken en stroomlijn gegevensbeheer. Ontdoe u van vervelend werk en richt u op de ontwikkeling van uw bedrijf.

  • Navigeer door de App Deck met meer dan 50 kant-en-klare bedrijf apps. Pas deze eventueel aan naar uw eigen wensen. Voor elke aspect van uw bedrijf van logistiek tot verkoop en distributie hebben we een passende app oplossing.
  • Ontwikkel zelf apps met de gebruiksvriendelijke interface. Formulieren en dashboards maakt u eenvoudig door te slepen en neer te zetten, terwijl u met de krachtige scripttaal Deluge verfijnde bedrijf workflows kun toevoegen. Elke app is standaard geschikt voor mobiele platformen.
  • Integreer uw favoriete apps en deel gegevens met andere Zoho-diensten of andere leveranciers zoals Zapier, PayPal en meer.
Vraag de brochure aan
Assist

Directe ondersteuning op afstand, onbeheerde, externe toegang

Of u nu op afstand toegang tot het externe bureaublad van uw klanten wilt krijgen, uw scherm wilt delen of onbeheerde computers wilt beheren, hier is dé oplossing voor u. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten voor ondersteuning op afstand.

Maak op afstand verbinding. Bespaar tijd en geld met On-demand ondersteuning, zonder installatie van software bij uw klant. Stel onbeheerde, externe toegang voor computers in, zowel binnen als buiten uw eigen netwerk omgeving. Stuur tijdens de sessie snel updates of patches of elk type bestand naar uw klant. Tegelijkertijd kunt u ook bestanden ontvangen. Download uw klantwidget en plaats die op uw website of blog.

Ondersteun uw klanten op afstand, ook als u onderweg bent.

  • Navigeer door de App Deck met meer dan 50 kant-en-klare bedrijf apps. Pas deze eventueel aan naar uw eigen wensen. Voor elke aspect van uw bedrijf van logistiek tot verkoop en distributie hebben we een passende app oplossing.
  • Ontwikkel zelf apps met de gebruiksvriendelijke interface. Formulieren en dashboards maakt u eenvoudig door te slepen en neer te zetten, terwijl u met de krachtige scripttaal Deluge verfijnde bedrijf workflows kun toevoegen. Elke app is standaard geschikt voor mobiele platformen.
  • Integreer uw favoriete apps en deel gegevens met andere Zoho-diensten of andere leveranciers zoals Zapier, PayPal en meer.
Vraag de brochure aan
Analytics

De oplossing voor business intelligence, rapportage en analyses

Ontdek verborgen inzichten in uw onverwerkte gegevens door enorme hoeveelheden gegevens om te turnen naar bruikbare rapporten en dashboards. Verkrijg en combineer gegevens uit meerdere bronnen. Combineer ze tot multifunctionele rapporten en dashboards over alle afdelingen. Maak visuele analyses of vraag aan uw slimme assistent Zia en ontvang nuttige antwoorden in de vorm van rapporten en KPI-widgets. Zia is niet alleen AI gebaseerd, maar ook op ML- (Machine Learning) en NLP technologieën (natuurlijke taalverwerking) gebaseerd.

Vraag de brochure aan

Contact Center Live biedt totaaloplossingen voor uw contact center omgeving. Zowel inbound als outbound klantcontact wordt efficiënt, betaalbaar en winstgevend. Zo kunt u uw klantenservice direct en zichtbaar verbeteren.

— Rob Wegdam, Oprichter Contact Center Live