Sinds 2007 helpen wij organisaties met een contact center de optimale klantbeleving te leveren, in de ruimste zin van het woord. Dat doen wij met innovatieve totaaloplossingen op gebied van multichannel-klantcontact en CRM. Daardoor wordt elk moment dat je contact hebt met je klant – of dat nu inkomend of uitgaand is – efficiënt, betaalbaar en winstgevend. Onze innovatieve oplossingen zijn laagdrempelig, flexibel en compleet, zodat je elke dag opnieuw beter kan inspelen op de wensen van je klant, een helder 360-graden-klantbeeld creëert en zo je klantenservice meetbaar kan verbeteren.

Omdat elke organisatie nu eenmaal andere wensen heeft, optimaliseren wij onze firstclass-technologie eventueel met maatwerk om zo tot de beste en meest efficiënte oplossing te komen. ‘Dat kan niet’, kennen we niet bij Contact Center Live. Wij leveren niet alleen onze producten, maar wij dompelen ons onder in een organisatie en denken mee alsof het om onze eigen organisatie gaat, pragmatisch, snel en met een no-nonsense mentaliteit. Daardoor kan bij ons – bijna – alles! Onze klanten ervaren ons als collega’s, omdat onze samenwerking zo nauw en vertrouwd is. Winnen doe je immers samen.

Get to know us