Met de nieuwe Hermes360-contactcenteroplossing creëer je de optimale klantreis.

Hermes360, de nieuwe intuïtieve, omnichannel- en AI-ready contactcenteroplossing, biedt de slimste interface, 360-graden-beheer over alle kanalen en integreert met moderne kunstmatige-intelligentie-technologieën. Zo creëer je de optimale klantreis.

Superkrachten

We schreven al eerder dat de combinatie van een goede supportmedewerker met de juiste technologie, voor superkrachten zorgt. Met Hermes360, dé nieuwe intuïtieve, omnichannel en AI-ready contactcenteroplossing kun je klanten nóg sneller en efficiënter helpen. Hermes360 is beschikbaar in de cloud of on-premise. Het is intuïtief, omnichannel- en AI-ready en verbetert zowel de medewerkerstevredenheid als de klanttevredenheid ongeacht het gebruikte communicatiekanaal.

Contactcenter-as-a-service steeds populairder

De coronacrisis heeft businessmodellen en klantrelaties flink opgeschud. Volgens onderzoek door McKinsey is de digitale transformatie in één klap met zeven jaar vooruitgesprongen. Ook binnen klantcontactcentra heeft de invoering van nieuwe technologieën zoals kunstmatige intelligentie veel veranderd. Bovendien zijn klanten veel meer via socialmediakanalen met merken en bedrijven gaan communiceren. Dat maakt dat organisaties intuïtieve en flexibele tools nodig hebben om klantrelaties te beheren en om op een toekomstbestendige manier aan te sluiten bij deze nieuwe communicatiemethoden. Volgens Gartner werkt dit jaar al de helft van de bedrijven met een Contactcenter-as-a-Service-model (CCaaS). Daarom is Hermes360, behalve als on-premise-oplossing, ook beschikbaar in de private cloud.

Voordelen Hermes360

Dankzij een moderne en intuïtieve interface geeft Hermes360 je medewerkers eenvoudig toegang tot alle klantinformatie en een 360-graden-overzicht van de klantreis. Meer inzicht met minder klikken, en meer tijd om elke klant van het beste antwoord te voorzien, ongeacht het gebruikte kanaal: telefoon, sms, e-mail, chat en een onbeperkt aantal socialmediaplatforms, zoals Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp, Telegram en WeChat. Hermes360 is AI-ready en kan eenvoudig worden geïntegreerd met de beste kunstmatige-intelligentietechnologieën, zoals chatbots, voicebots of Smart Pairing-technologieën. Zo kun je je kosten verlagen, pieken in contactmomenten opvangen en de klanttevredenheid verbeteren. Hermes360 biedt bewezen en veilige inbound en outbound technologie. De oplossing biedt optimale flexibiliteit bij het beheren van scripts en realtime campagnes, een IVR die onafhankelijk kan worden aangepast aan de actualiteit en een krachtige voorspellende dialer om het aantal positieve contacten te vergroten.

Meer weten?

Benieuwd hoe wij functionaliteiten van onze Hermes360-oplossing, MyQM en Zendesk combineren om tot de optimale kwaliteitscontrole te komen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. We zoeken graag samen met jou naar dé ultieme oplossing voor jouw organisatie. Eerst eens verder kennismaken? Blijf dan op de hoogte door je aan te melden voor onze nieuwsbrief.