Verbeter uw proces
Alle kwaliteitsresultaten in een overzichtelijk web gebaseerd systeem
Of u nou werkt met verschillende Call Centers of met een enkele, u heeft al uw resultaten in een overzichtelijke rapportage module. U kunt makkelijk onderscheid maken tussen de kwaliteitsresultaten van uw meerdere kanalen (telefonie, chat, e-mail, en meer) en ziet direct waar verbetering mogelijk is.
Verhoog de kwaliteit
Betrek uw medewerkers in het kwaliteitsproces
Help uw agenten om na te denken over het kwaliteitsproces. Dit door ze zichzelf te laten evalueren, actieplannen op te stellen, quizzes aan te maken, en de resultaten onderling met elkaar te laten vergelijken.
Evaueren
Maak het leven uw Team Coaches aangenamer en makkelijker
Hedendaags hebben Team Coaches veel verschillende taken en blijft er vaak maar weinig tijd over voor kwaliteitsmonitoring. Wanneer kwaliteitsmonitoring ook nog eens omslachtig georganiseerd is, levert dit nog extra druk op voor de team coaches. Wij lossen dit probleem op. Team coaches krijgen toegang tot hun eigen portaal waar ze gemakkelijk kunnen evalueren, geluidsbestanden kunnen afspelen, en resultaten kunnen opvolgen.
Marnix Somers
Ook MyQM in uw bedrijfsvoering integreren?
Verbeter uw klantcontact vandaag nog door MyQM te integreren in uw organisatie. Met MyQM heeft u grip op de kwaliteit van klantcontacten.
Kwaliteitsmonitoring
Net Promotor Score en Klanttevredenheids integratie
Van oudsher zijn de werelden van kwaliteitsmonitoring en klantonderzoeken gescheiden. Ze spreken beiden een waarheid aan – namelijk subjectieve en objectieve waarheid. De scheiding is zonde, want de waarheid ligt altijd in het midden. Door uw enquete data op te laden in onze kwaliteitsmonitoring tool en deze data direct beschikbaar te stellen voor uw team coaches, proberen we de ‘echte’ customer experience aan het licht te brengen. Dit zowel op individueel, als groepsniveau.
Kunstmatige intelligentie
Makkelijker uw data gebruiken
Organisaties hebben toegang tot een ongekende hoeveelheid data, namelijk de gesprekken die ze met hun klanten voeren. Het gebruiken van deze data blijft echter een lastige klus. Onze kunstmatige intelligentie maakt het gebruiken van deze data een stuk makkelijker. Nadat de gesprekken geanalyseerd zijn, wordt de data beschikbaar gesteld aan de team coaches. Deze kunnen vervolgens aan de hand van emotie herkenning, woord herkenning en spraak naar tekst filteren om de gesprekken te vinden waarop het relevant is een feedback te geven.
Ontwikkelen
Ontwikkel uw Agenten
Uiteindelijk zijn het de agenten aan de telefoon, e-mail en chat die de kwaliteit van dienstverlening bepalen. Wij maken het mogelijk om aan het einde van de maand een uitgebreid coachingsdocument aan te maken met enkele klikken. Zowel de agenten als team coaches hebben direct een compleet overzicht van de resultaten van de maand waaruit het direct duidelijk wordt waar verbeterd moet worden.
Contact Center Live biedt totaaloplossingen voor uw contact center omgeving. Zowel inbound als outbound klantcontact wordt efficiënt, betaalbaar en winstgevend. Zo kunt u uw klantenservice direct en zichtbaar verbeteren.
— Rob Wegdam, Oprichter Contact Center Live
Neem contact op of vraag een demo aan
We helpen je graag je klantenservice voortdurend en zichtbaar te verbeteren. Geïnteresseerd? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Samen creëren we de ideale klantreis voor jouw klanten.
"*" geeft vereiste velden aan