Klantcontact in een hybride werkomgeving? Geen probleem!

Klantcontact in een hybride werkomgeving? Geen probleem!

Thuiswerken is een blijvertje, maar ook het kantoor blijft een grote rol spelen. Hoe ga je als klantcontactmanager om met een dergelijke hybride werksituatie?

Lees verder

Efficiënt met je tijd omgaan? Negen tips

Efficiënt met je tijd omgaan? Negen tips.

9 Tips om de medewerkers van je klantcontactcentrum efficiënt en effectief aan het werk te zetten.

Lees verder

Optimaal klantcontact vanuit verschillende locaties? Zo doe je dat

Optimaal klantcontact vanuit verschillende locaties? Zo doe je dat

Vandaag de dag is het belangrijk overal en altijd te kunnen werken. Het werk moet altijd door kunnen gaan. In deze blog 3 maatregelen om rekening mee te houden.

Lees verder

Als contact center klaar zijn voor de toekomst? Wat betekent dat? Veiligheidsregio Rotterdam Rijnmond neemt je mee, bekijk hier de video!

Het contact center van Veiligheidsregio Rotterdam – Rijnmond klaar voor de toekomst

Als contact center klaar zijn voor de toekomst? Wat betekent dat? Contact Center live zorgde in 2 weken tijd ervoor dat Veiligheidsregio Rotterdam Rijnmond toekomstbestendig werd. Bekijk onze video!

Lees verder

Gericht leveren als klantcontactmanager. Dit heb je nodig

Als klantcontactmanager wil je gericht kunnen leveren, maar hoe doe je dat? Vier elementen die niet mogen ontbreken.

Lees verder

Zo blijf je in contact met Millennials en Generatie Z

Zo blijf je in contact met Millennials en Generatie Z

Millennials en Generatie Z nemen een groeiende plek in de economie in. Daarmee is de integratie van WhatsApp in je customerservicestrategie essentieel.

Lees verder

Hoe blijf je bij als klantcontactmanager?

Hoe blijf je bij als klantcontactmanager?

Digitalisering is in een stroomversnelling terechtgekomen. In deze blog vertelt Rob Wegdam hoe je in die stroomversnelling je hoofd boven water houdt.

Lees verder

Meer focus op kwaliteit? 4 tips om je op weg te helpen

Meer focus op kwaliteit? 4 tips om je op weg te helpen

Een optimale klantbeleving begint met inzicht, in zowel kwaliteit als in de inhoud. Maar hoe bewaak je als klantcontactmanager de kwaliteit? Vier tips.

Lees verder

Zicht op je processen? Dit win je ermee!

Zicht op je processen? Dit win je ermee!

Een optimale klantbeleving begint met inzicht. In kwaliteit, in inhoud, historisch en realtime. Zo breng je je organisatie naar een hoger niveau.

Lees verder

Blije klanten en tevreden medewerkers met een efficiënte klantcontactomgeving

Blije klanten en tevreden medewerkers met een efficiënte klantcontactomgeving

We weten allemaal hoe het voelt om als klant niet gehoord te worden. Met een efficiënte klantcontactomgeving zorg je voor blije klanten en tevreden medewerkers.

Lees verder

Succesvol klantcontact is een continu proces

Succesvol klantcontact is een continu proces

Als je zorgt dat je klant zich op alle vlakken gehoord voelt, draag je bij aan de ideale klantreis en daarmee aan het succes van je organisatie. Hoe doe je dat?

Lees verder

5 Ways to Better Understand Your Customers

Every company’s success depends on understanding customers’ desires. In our modern era of big data and artificial intelligence, it may seem that technology holds the key to determining the best ways…

Lees verder

5 Customer Expectations Your Brand Needs to Meet

What do customers really want? As technology changes the ways in which they interact with brands, expectations continue to shift. While many companies are embracing tools such as artificial…

Lees verder

5 Tips for Sales Agent Communications

The rise of omnichannel practices has undoubtedly increased pressure on brands to capitalize on every sales opportunity. With customers reaching out on channels as diverse as social media, messaging,…

Lees verder

6 Customer Survey Mistakes to Avoid

Customer surveys are a time-tested method for gaining valuable feedback. However, the quality of a survey, as well as its timing, make all the difference. If customers feel inconvenienced or fail to…

Lees verder

5 Tips for Managing Customer Data

Customer data has long been a sensitive issue. Given recent stories in the news about companies mishandling data, it’s no wonder that consumer confidence has been impacted. A Pew Research Center…

Lees verder

6 Tips for building a thriving help center

Customers want to help themselves. They are more technically savvy than ever and have come to prefer the DIY approach to solving their issues and answering their own questions. In a recent survey,…

Lees verder

5 must-haves in B2C customer support

Comparing the differences in customer service for business-to-consumer (B2C) and business-to-business (B2B) means understanding the scope of each method. Both approaches are designed to accommodate a…

Lees verder