Escalaties aan de telefoon. Zo ga je ermee om.

Escalaties aan de telefoon? Zo ga je ermee om

In deze blog vertelt Mark de Leeuw hoe je als KCC-manager je team in bescherming neemt als een klant over de schreef gaat.

Lees verder

Verbeter je FCR voor een grotere klanttevredenheid

Verbeter je FCR voor een grotere klanttevredenheid

De FCR heeft direct effect op de klanttevredenheid. Het verbeteren van FCR is daarom essentieel. Hoe doe je dat?

Lees verder

Zo haal je het maximale uit de data van je KCC

Zo haal je het maximale uit de data van je KCC

In deze blog geeft Mark de Leeuw 5 tips om te zorgen dat de data die je verzamelt nuttig is – en blijft.

Lees verder

4 Frustraties bij een klantenservice en hoe deze op te lossen

4 Frustraties bij een klantenservice en hoe deze op te lossen

Wie wel eens contact heeft opgenomen met een klantenservice kent de potentiële frustraties. Waar ontstaan die en hoe los je ze op.

Lees verder

Quality control. Ga verder dan je telefonische kanalen!

Quality control. Ga verder dan je telefonische kanalen!

Quality Control alleen op telefonie? Waarom ook niet op e-mail, chat en alle andere kanalen die je je klanten aanbiedt? 4 tips.

Lees verder

Selfservice IVR? Dit brengt het Belvilla en haar klanten

Selfservice IVR? Dit brengt het Belvilla en haar klanten

In deze blog vertelt Jasper Joosten wat selfservice IVR is en wat het OYO en Belvilla brengt.

Lees verder

Digitaliseer je klantenservice voor 100% klanttevredenheid

Digitaliseer je klantenservice voor 100 procent klanttevredenheid

Digitalisering is voor sommige managers een angst. Zonde, want digitalisering kan voor 100% klanttevredenheid zorgen.

Lees verder

De stem van de klant is de sleutel tot klanttevredenheid

De stem van de klant is de sleutel tot klanttevredenheid

Wat is een VOC-analyse en waar moet je op letten?

Lees verder

Kwaliteitsmontoring van je callcenter tijdrovend? Echt niet!

Kwaliteitsmontoring van je callcenter tijdrovend? Echt niet!

Met een goed functionerend contactcenter kun je steeds beter inspelen op de wensen van je klant. Tijdrovend? Niet als je het goed doet!

Lees verder

Callcenter of contactcenter: wat is het verschil?

Callcenter of contactcenter: wat is het verschil?

Inmiddels transformeren steeds meer callcenters naar contactcenters. Wat is het verschil?

Lees verder

Een klantenservicevisie die werkt? Zo doe je dat!

Een klantenservicevisie die werkt? Zo doe je dat!

Een klantenservicevisie opstellen is één. In deze blog vertellen we je waar je nog meer op moet letten.

Lees verder

We wensen iedereen een ideale klantreis in 2022

Spetterend het nieuwe jaar in met je KCC! Waarmee doe je dat?

Een heel nieuw jaar vol mogelijkheden ligt voor ons. Met deze vijf tips laat je de medewerkers van jouw klantcontactcentrum shinen.

Lees verder

Zo maak je van je supportmedewerker een superagent

Zo maak je van je supportmedewerker een superagent

Door een goede supportmedewerker te combineren met de juiste technologie, ontstaan superkrachten waarmee je klant supersnel en heel efficiënt geholpen kan worden.

Lees verder

Customer Experience? Zo word je een echte kampioen!

Customer Experience? Zo word je een echte kampioen!

Door technologie slim in te zetten, kun je als organisatie het verschil maken als het gaat om de ervaring van je klanten. Zo doe je dat.

Lees verder

Drie onmisbare KPI's voor een geweldige klantenservice

Drie onmisbare KPI’s voor een geweldige klantenservice

Waarop stuur je om er zeker van te zijn dat je die geweldige klantenservice ook daadwerkelijk neer kunt zetten?

Lees verder

Transformeer de klantervaring met een moderne IVR

Transformeer de klantervaring met een moderne IVR

Als je belt met een organisatie, wil je snel en efficiënt geholpen worden. Betekende bellen ooit dat je in een eindeloze wachtrij terechtkwam, vandaag de dag zorgt een IVR voor een totaal andere…

Lees verder

Hoe live chatsupport de klantervaring verbetert

Mensen kiezen vandaag de dag steeds vaker voor live chat. Het verbetert niet alleen de klantervaring, het verhoogt ook nog eens de productiviteit.

Lees verder

9 Essentiële skills van een callcenter-agent

9 Essentiële skills van een callcenter-agent

Jouw callcenter-medewerkers zijn het visitekaartje van je organisatie. Dat vraagt om een aantal specifieke competenties. In deze blog bespreken we er negen.

Lees verder

Het callcenter van de toekomst? Dit zijn de 5 trends

Het callcenter van de toekomst? Dit zijn de 5 trends

Met welke trends moet je als klantcontactmanager dealen, wil je klaar zijn voor de toekomst? In deze blog noemen we er vijf.

Lees verder

Back to basics. Wat is een helpdesk?

Back to basics. Wat is een helpdesk?

Met alle kanalen, functionaliteiten en leveranciers van helpdesksoftware, zou je maar zo de weg kwijt kunnen raken. Tijd om even terug te gaan naar de basis.

Lees verder

Customer Effort Score verlagen? Zo doe je dat

De optimale klantbeleving is de primaire factor waarmee je je kunt onderscheiden van de concurrentie. Je Customer Effort Score is een belangrijke graadmeter.

Lees verder

Omnichannel anno 2021, dit moet je weten

Omnichannel anno 2021, dit moet je weten

Bedrijven met een sterke omnichannel-omgeving halen een retentiepercentage van maar liefst 89 procent. Cruciaal dus, vandaag de dag.

Lees verder

Klantcontact in een hybride werkomgeving? Geen probleem!

Klantcontact in een hybride werkomgeving? Geen probleem!

Thuiswerken is een blijvertje, maar ook het kantoor blijft een grote rol spelen. Hoe ga je als klantcontactmanager om met een dergelijke hybride werksituatie?

Lees verder

Efficiënt met je tijd omgaan? Negen tips

Efficiënt met je tijd omgaan? Negen tips.

9 Tips om de medewerkers van je klantcontactcentrum efficiënt en effectief aan het werk te zetten.

Lees verder

Optimaal klantcontact vanuit verschillende locaties? Zo doe je dat

Optimaal klantcontact vanuit verschillende locaties? Zo doe je dat

Vandaag de dag is het belangrijk overal en altijd te kunnen werken. Het werk moet altijd door kunnen gaan. In deze blog 3 maatregelen om rekening mee te houden.

Lees verder

Als contact center klaar zijn voor de toekomst? Wat betekent dat? Veiligheidsregio Rotterdam Rijnmond neemt je mee, bekijk hier de video!

Het contact center van Veiligheidsregio Rotterdam – Rijnmond klaar voor de toekomst

Als contact center klaar zijn voor de toekomst? Wat betekent dat? Contact Center live zorgde in 2 weken tijd ervoor dat Veiligheidsregio Rotterdam Rijnmond toekomstbestendig werd. Bekijk onze video!

Lees verder

Gericht leveren als klantcontactmanager. Dit heb je nodig

Als klantcontactmanager wil je gericht kunnen leveren, maar hoe doe je dat? Vier elementen die niet mogen ontbreken.

Lees verder

Zo blijf je in contact met Millennials en Generatie Z

Zo blijf je in contact met Millennials en Generatie Z

Millennials en Generatie Z nemen een groeiende plek in de economie in. Daarmee is de integratie van WhatsApp in je customerservicestrategie essentieel.

Lees verder

Hoe blijf je bij als klantcontactmanager?

Hoe blijf je bij als klantcontactmanager?

Digitalisering is in een stroomversnelling terechtgekomen. In deze blog vertelt Rob Wegdam hoe je in die stroomversnelling je hoofd boven water houdt.

Lees verder

Meer focus op kwaliteit? 4 tips om je op weg te helpen

Meer focus op kwaliteit? 4 tips om je op weg te helpen

Een optimale klantbeleving begint met inzicht, in zowel kwaliteit als in de inhoud. Maar hoe bewaak je als klantcontactmanager de kwaliteit? Vier tips.

Lees verder

Zicht op je processen? Dit win je ermee!

Zicht op je processen? Dit win je ermee!

Een optimale klantbeleving begint met inzicht. In kwaliteit, in inhoud, historisch en realtime. Zo breng je je organisatie naar een hoger niveau.

Lees verder

Blije klanten en tevreden medewerkers met een efficiënte klantcontactomgeving

Blije klanten en tevreden medewerkers met een efficiënte klantcontactomgeving

We weten allemaal hoe het voelt om als klant niet gehoord te worden. Met een efficiënte klantcontactomgeving zorg je voor blije klanten en tevreden medewerkers.

Lees verder

Succesvol klantcontact is een continu proces

Succesvol klantcontact is een continu proces

Als je zorgt dat je klant zich op alle vlakken gehoord voelt, draag je bij aan de ideale klantreis en daarmee aan het succes van je organisatie. Hoe doe je dat?

Lees verder

5 Ways to Better Understand Your Customers

Every company’s success depends on understanding customers’ desires. In our modern era of big data and artificial intelligence, it may seem that technology holds the key to determining the best ways…

Lees verder

5 Customer Expectations Your Brand Needs to Meet

What do customers really want? As technology changes the ways in which they interact with brands, expectations continue to shift. While many companies are embracing tools such as artificial…

Lees verder

5 Tips for Sales Agent Communications

The rise of omnichannel practices has undoubtedly increased pressure on brands to capitalize on every sales opportunity. With customers reaching out on channels as diverse as social media, messaging,…

Lees verder

6 Customer Survey Mistakes to Avoid

Customer surveys are a time-tested method for gaining valuable feedback. However, the quality of a survey, as well as its timing, make all the difference. If customers feel inconvenienced or fail to…

Lees verder

5 Tips for Managing Customer Data

Customer data has long been a sensitive issue. Given recent stories in the news about companies mishandling data, it’s no wonder that consumer confidence has been impacted. A Pew Research Center…

Lees verder

6 Tips for building a thriving help center

Customers want to help themselves. They are more technically savvy than ever and have come to prefer the DIY approach to solving their issues and answering their own questions. In a recent survey,…

Lees verder

5 must-haves in B2C customer support

Comparing the differences in customer service for business-to-consumer (B2C) and business-to-business (B2B) means understanding the scope of each method. Both approaches are designed to accommodate a…

Lees verder