Escalaties aan de telefoon? Zo ga je ermee om
In deze blog vertelt Mark de Leeuw hoe je als KCC-manager je team in bescherming neemt als een klant over de schreef gaat.
Verbeter je FCR voor een grotere klanttevredenheid
De FCR heeft direct effect op de klanttevredenheid. Het verbeteren van FCR is daarom essentieel. Hoe doe je dat?
Zo haal je het maximale uit de data van je KCC
In deze blog geeft Mark de Leeuw 5 tips om te zorgen dat de data die je verzamelt nuttig is – en blijft.
4 Frustraties bij een klantenservice en hoe deze op te lossen
Wie wel eens contact heeft opgenomen met een klantenservice kent de potentiële frustraties. Waar ontstaan die en hoe los je ze op.
Quality control. Ga verder dan je telefonische kanalen!
Quality Control alleen op telefonie? Waarom ook niet op e-mail, chat en alle andere kanalen die je je klanten aanbiedt? 4 tips.
Selfservice IVR? Dit brengt het Belvilla en haar klanten
In deze blog vertelt Jasper Joosten wat selfservice IVR is en wat het OYO en Belvilla brengt.
Digitaliseer je klantenservice voor 100 procent klanttevredenheid
Digitalisering is voor sommige managers een angst. Zonde, want digitalisering kan voor 100% klanttevredenheid zorgen.
De stem van de klant is de sleutel tot klanttevredenheid
Wat is een VOC-analyse en waar moet je op letten?
Kwaliteitsmontoring van je callcenter tijdrovend? Echt niet!
Met een goed functionerend contactcenter kun je steeds beter inspelen op de wensen van je klant. Tijdrovend? Niet als je het goed doet!
Callcenter of contactcenter: wat is het verschil?
Inmiddels transformeren steeds meer callcenters naar contactcenters. Wat is het verschil?
Een klantenservicevisie die werkt? Zo doe je dat!
Een klantenservicevisie opstellen is één. In deze blog vertellen we je waar je nog meer op moet letten.
Spetterend het nieuwe jaar in met je KCC! Waarmee doe je dat?
Een heel nieuw jaar vol mogelijkheden ligt voor ons. Met deze vijf tips laat je de medewerkers van jouw klantcontactcentrum shinen.
Zo maak je van je supportmedewerker een superagent
Door een goede supportmedewerker te combineren met de juiste technologie, ontstaan superkrachten waarmee je klant supersnel en heel efficiënt geholpen kan worden.
Customer Experience? Zo word je een echte kampioen!
Door technologie slim in te zetten, kun je als organisatie het verschil maken als het gaat om de ervaring van je klanten. Zo doe je dat.
Drie onmisbare KPI’s voor een geweldige klantenservice
Waarop stuur je om er zeker van te zijn dat je die geweldige klantenservice ook daadwerkelijk neer kunt zetten?
Transformeer de klantervaring met een moderne IVR
Als je belt met een organisatie, wil je snel en efficiënt geholpen worden. Betekende bellen ooit dat je in een eindeloze wachtrij terechtkwam, vandaag de dag zorgt een IVR voor een totaal andere…
Hoe live chatsupport de klantervaring verbetert
Mensen kiezen vandaag de dag steeds vaker voor live chat. Het verbetert niet alleen de klantervaring, het verhoogt ook nog eens de productiviteit.
9 Essentiële skills van een callcenter-agent
Jouw callcenter-medewerkers zijn het visitekaartje van je organisatie. Dat vraagt om een aantal specifieke competenties. In deze blog bespreken we er negen.
Het callcenter van de toekomst? Dit zijn de 5 trends
Met welke trends moet je als klantcontactmanager dealen, wil je klaar zijn voor de toekomst? In deze blog noemen we er vijf.
Back to basics. Wat is een helpdesk?
Met alle kanalen, functionaliteiten en leveranciers van helpdesksoftware, zou je maar zo de weg kwijt kunnen raken. Tijd om even terug te gaan naar de basis.
Customer Effort Score verlagen? Zo doe je dat
De optimale klantbeleving is de primaire factor waarmee je je kunt onderscheiden van de concurrentie. Je Customer Effort Score is een belangrijke graadmeter.
Omnichannel anno 2021, dit moet je weten
Bedrijven met een sterke omnichannel-omgeving halen een retentiepercentage van maar liefst 89 procent. Cruciaal dus, vandaag de dag.
Klantcontact in een hybride werkomgeving? Geen probleem!
Thuiswerken is een blijvertje, maar ook het kantoor blijft een grote rol spelen. Hoe ga je als klantcontactmanager om met een dergelijke hybride werksituatie?
Efficiënt met je tijd omgaan? Negen tips.
9 Tips om de medewerkers van je klantcontactcentrum efficiënt en effectief aan het werk te zetten.
Optimaal klantcontact vanuit verschillende locaties? Zo doe je dat
Vandaag de dag is het belangrijk overal en altijd te kunnen werken. Het werk moet altijd door kunnen gaan. In deze blog 3 maatregelen om rekening mee te houden.
Het contact center van Veiligheidsregio Rotterdam – Rijnmond klaar voor de toekomst
Als contact center klaar zijn voor de toekomst? Wat betekent dat? Contact Center live zorgde in 2 weken tijd ervoor dat Veiligheidsregio Rotterdam Rijnmond toekomstbestendig werd. Bekijk onze video!
Gericht leveren als klantcontactmanager. Dit heb je nodig
Als klantcontactmanager wil je gericht kunnen leveren, maar hoe doe je dat? Vier elementen die niet mogen ontbreken.
Zo blijf je in contact met Millennials en Generatie Z
Millennials en Generatie Z nemen een groeiende plek in de economie in. Daarmee is de integratie van WhatsApp in je customerservicestrategie essentieel.
Hoe blijf je bij als klantcontactmanager?
Digitalisering is in een stroomversnelling terechtgekomen. In deze blog vertelt Rob Wegdam hoe je in die stroomversnelling je hoofd boven water houdt.
Meer focus op kwaliteit? 4 tips om je op weg te helpen
Een optimale klantbeleving begint met inzicht, in zowel kwaliteit als in de inhoud. Maar hoe bewaak je als klantcontactmanager de kwaliteit? Vier tips.
Zicht op je processen? Dit win je ermee!
Een optimale klantbeleving begint met inzicht. In kwaliteit, in inhoud, historisch en realtime. Zo breng je je organisatie naar een hoger niveau.
Blije klanten en tevreden medewerkers met een efficiënte klantcontactomgeving
We weten allemaal hoe het voelt om als klant niet gehoord te worden. Met een efficiënte klantcontactomgeving zorg je voor blije klanten en tevreden medewerkers.
Succesvol klantcontact is een continu proces
Als je zorgt dat je klant zich op alle vlakken gehoord voelt, draag je bij aan de ideale klantreis en daarmee aan het succes van je organisatie. Hoe doe je dat?
5 Ways to Better Understand Your Customers
Every company’s success depends on understanding customers’ desires. In our modern era of big data and artificial intelligence, it may seem that technology holds the key to determining the best ways…
5 Customer Expectations Your Brand Needs to Meet
What do customers really want? As technology changes the ways in which they interact with brands, expectations continue to shift. While many companies are embracing tools such as artificial…
5 Tips for Sales Agent Communications
The rise of omnichannel practices has undoubtedly increased pressure on brands to capitalize on every sales opportunity. With customers reaching out on channels as diverse as social media, messaging,…
6 Customer Survey Mistakes to Avoid
Customer surveys are a time-tested method for gaining valuable feedback. However, the quality of a survey, as well as its timing, make all the difference. If customers feel inconvenienced or fail to…
5 Tips for Managing Customer Data
Customer data has long been a sensitive issue. Given recent stories in the news about companies mishandling data, it’s no wonder that consumer confidence has been impacted. A Pew Research Center…
6 Tips for building a thriving help center
Customers want to help themselves. They are more technically savvy than ever and have come to prefer the DIY approach to solving their issues and answering their own questions. In a recent survey,…
5 must-haves in B2C customer support
Comparing the differences in customer service for business-to-consumer (B2C) and business-to-business (B2B) means understanding the scope of each method. Both approaches are designed to accommodate a…
Neem contact op of vraag een demo aan
We helpen je graag je klantenservice voortdurend en zichtbaar te verbeteren. Geïnteresseerd? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Samen creëren we de ideale klantreis voor jouw klanten.