Blije klanten en tevreden medewerkers met een efficiënte klantcontactomgeving
We weten allemaal hoe het voelt om als klant niet gehoord te worden. Met een efficiënte klantcontactomgeving zorg je voor blije klanten en tevreden medewerkers.
Wij zoeken een Developer / Consultant
Na een uitgebreide training waarin je zoveel mogelijk ins en outs van de organisatie en het systeem leert doorgronden, ga je aan de slag als developer met hierin consultancy taken. Je bent betrokken…
Succesvol klantcontact is een continu proces
Als je zorgt dat je klant zich op alle vlakken gehoord voelt, draag je bij aan de ideale klantreis en daarmee aan het succes van je organisatie. Hoe doe je dat?
5 Ways to Better Understand Your Customers
Every company’s success depends on understanding customers’ desires. In our modern era of big data and artificial intelligence, it may seem that technology holds the key to determining the best ways…
5 Customer Expectations Your Brand Needs to Meet
What do customers really want? As technology changes the ways in which they interact with brands, expectations continue to shift. While many companies are embracing tools such as artificial…
5 Tips for Sales Agent Communications
The rise of omnichannel practices has undoubtedly increased pressure on brands to capitalize on every sales opportunity. With customers reaching out on channels as diverse as social media, messaging,…
6 Customer Survey Mistakes to Avoid
Customer surveys are a time-tested method for gaining valuable feedback. However, the quality of a survey, as well as its timing, make all the difference. If customers feel inconvenienced or fail to…
5 Tips for Managing Customer Data
Customer data has long been a sensitive issue. Given recent stories in the news about companies mishandling data, it’s no wonder that consumer confidence has been impacted. A Pew Research Center…
6 Tips for building a thriving help center
Customers want to help themselves. They are more technically savvy than ever and have come to prefer the DIY approach to solving their issues and answering their own questions. In a recent survey,…
5 must-haves in B2C customer support
Comparing the differences in customer service for business-to-consumer (B2C) and business-to-business (B2B) means understanding the scope of each method. Both approaches are designed to accommodate a…
Neem contact op of vraag een demo aan
We helpen je graag je klantenservice voortdurend en zichtbaar te verbeteren. Geïnteresseerd? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Samen creëren we de ideale klantreis voor jouw klanten.