Blije klanten en tevreden medewerkers met een efficiënte klantcontactomgeving

Blije klanten en tevreden medewerkers met een efficiënte klantcontactomgeving

We weten allemaal hoe het voelt om als klant niet gehoord te worden. Met een efficiënte klantcontactomgeving zorg je voor blije klanten en tevreden medewerkers.

Lees verder

Wij zoeken een Developer / Consultant

Na een uitgebreide training waarin je zoveel mogelijk ins en outs van de organisatie en het systeem leert doorgronden, ga je aan de slag als developer met hierin consultancy taken. Je bent betrokken…

Lees verder

Succesvol klantcontact is een continu proces

Succesvol klantcontact is een continu proces

Als je zorgt dat je klant zich op alle vlakken gehoord voelt, draag je bij aan de ideale klantreis en daarmee aan het succes van je organisatie. Hoe doe je dat?

Lees verder

5 Ways to Better Understand Your Customers

Every company’s success depends on understanding customers’ desires. In our modern era of big data and artificial intelligence, it may seem that technology holds the key to determining the best ways…

Lees verder

5 Customer Expectations Your Brand Needs to Meet

What do customers really want? As technology changes the ways in which they interact with brands, expectations continue to shift. While many companies are embracing tools such as artificial…

Lees verder

5 Tips for Sales Agent Communications

The rise of omnichannel practices has undoubtedly increased pressure on brands to capitalize on every sales opportunity. With customers reaching out on channels as diverse as social media, messaging,…

Lees verder

6 Customer Survey Mistakes to Avoid

Customer surveys are a time-tested method for gaining valuable feedback. However, the quality of a survey, as well as its timing, make all the difference. If customers feel inconvenienced or fail to…

Lees verder

5 Tips for Managing Customer Data

Customer data has long been a sensitive issue. Given recent stories in the news about companies mishandling data, it’s no wonder that consumer confidence has been impacted. A Pew Research Center…

Lees verder

6 Tips for building a thriving help center

Customers want to help themselves. They are more technically savvy than ever and have come to prefer the DIY approach to solving their issues and answering their own questions. In a recent survey,…

Lees verder

5 must-haves in B2C customer support

Comparing the differences in customer service for business-to-consumer (B2C) and business-to-business (B2B) means understanding the scope of each method. Both approaches are designed to accommodate a…

Lees verder