Verbeter

Makkelijk onderscheid maken tussen de kwaliteitsresultaten van uw kanalen en zien waar verbetering mogelijk is.

Kwaliteit

Help uw agenten om na te denken over het kwaliteitsproces door zichzelf te evalueren en resultaten onderling te laten vergelijken.

Fast

Team coaches krijgen toegang tot hun eigen portaal waar ze gemakkelijk kunnen evalueren, geluidsbestanden kunnen afspelen, en resultaten kunnen opvolgen.

Kwaliteitsmonitoring

Met de kwaliteitsmonitoring tool proberen we de ‘echte’ customer experience aan het licht te brengen.

Kunstmatige intelligentie

Een ongekende hoeveelheid data? Onze kunstmatige intelligentie maakt het gebruiken van deze data een stuk makkelijker.

Ontwikkel uw agenten

Uiteindelijk zijn het de agenten aan de telefoon, e-mail en chat die de kwaliteit van dienstverlening bepalen.

Verbeter uw proces

Alle kwaliteitsresultaten in een overzichtelijk web gebaseerd systeem

Of u nou werkt met verschillende Call Centers of met een enkele, u heeft al uw resultaten in een overzichtelijke rapportage module. U kunt makkelijk onderscheid maken tussen de kwaliteitsresultaten van uw meerdere kanalen (telefonie, chat, e-mail, en meer) en ziet direct waar verbetering mogelijk is.

Vraag de brochure aan
Verhoog de kwaliteit

Betrek uw medewerkers in het kwaliteitsproces

Help uw agenten om na te denken over het kwaliteitsproces. Dit door ze zichzelf te laten evalueren, actieplannen op te stellen, quizzes aan te maken, en de resultaten onderling met elkaar te laten vergelijken.

Vraag de brochure aan
Evaueren

Maak het leven uw Team Coaches aangenamer en makkelijker

Hedendaags hebben Team Coaches veel verschillende taken en blijft er vaak maar weinig tijd over voor kwaliteitsmonitoring. Wanneer kwaliteitsmonitoring ook nog eens omslachtig georganiseerd is, levert dit nog extra druk op voor de team coaches. Wij lossen dit probleem op. Team coaches krijgen toegang tot hun eigen portaal waar ze gemakkelijk kunnen evalueren, geluidsbestanden kunnen afspelen, en resultaten kunnen opvolgen.

Vraag de brochure aan
Marnix Somers

Ook MyQM in uw bedrijfsvoering integreren?

Verbeter uw klantcontact vandaag nog door MyQM te integreren in uw organisatie. Met MyQM heeft u grip op de kwaliteit van klantcontacten.

Vraag een demo aan
Kwaliteitsmonitoring

Net Promotor Score en Klanttevredenheids integratie

Van oudsher zijn de werelden van kwaliteitsmonitoring en klantonderzoeken gescheiden. Ze spreken beiden een waarheid aan – namelijk subjectieve en objectieve waarheid. De scheiding is zonde, want de waarheid ligt altijd in het midden. Door uw enquete data op te laden in onze kwaliteitsmonitoring tool en deze data direct beschikbaar te stellen voor uw team coaches, proberen we de ‘echte’ customer experience aan het licht te brengen. Dit zowel op individueel, als groepsniveau.

Vraag de brochure aan
Kunstmatige intelligentie

Makkelijker uw data gebruiken

Organisaties hebben toegang tot een ongekende hoeveelheid data, namelijk de gesprekken die ze met hun klanten voeren. Het gebruiken van deze data blijft echter een lastige klus. Onze kunstmatige intelligentie maakt het gebruiken van deze data een stuk makkelijker. Nadat de gesprekken geanalyseerd zijn, wordt de data beschikbaar gesteld aan de team coaches. Deze kunnen vervolgens aan de hand van emotie herkenning, woord herkenning en spraak naar tekst filteren om de gesprekken te vinden waarop het relevant is een feedback te geven.

Vraag de brochure aan
Ontwikkelen

Ontwikkel uw Agenten

Uiteindelijk zijn het de agenten aan de telefoon, e-mail en chat die de kwaliteit van dienstverlening bepalen. Wij maken het mogelijk om aan het einde van de maand een uitgebreid coachingsdocument aan te maken met enkele klikken. Zowel de agenten als team coaches hebben direct een compleet overzicht van de resultaten van de maand waaruit het direct duidelijk wordt waar verbeterd moet worden.

Vraag de brochure aan

Contact Center Live biedt totaaloplossingen voor uw contact center omgeving. Zowel inbound als outbound klantcontact wordt efficiënt, betaalbaar en winstgevend. Zo kunt u uw klantenservice direct en zichtbaar verbeteren.

— Rob Wegdam, Oprichter Contact Center Live