Flexibiliteit & bereikbaarheid
Altijd en overal bereikbaar
Bij Contact Center Live heb je de vrijheid om te werken waar en wanneer je maar wilt.
Je telefonie verhuist gewoon met je mee. Vanuit de Cloud kun je vanaf elke plek inloggen of bellen. Een doorschakeling of belgroep is heel gemakkelijk aan te maken, waardoor je goed bereikbaar bent!
Voice over IP
Eindeloos veel functionaliteiten
Laat een oproep rinkelen op één of meerdere VoIP-telefoons en vervolgens doorschakelen naar je mobiele telefoon of een voicemail. Je kunt je telefonie uitbreiden met eindeloos veel mogelijkheden zoals keuzemenu’s, openingstijden, wachtrijen en koppelingen met bestaande systemen.
Je kunt het zo uitgebreid maken als je zelf wilt. De voordelen van VoIP zijn eindeloos. En dat maakt de keuze tussen alle telefonie aanbieders een stuk gemakkelijker!
Tom Sponselee
Ook Flexibel én bereikbaar zijn?
Bellen met VOIP is flexibel, tijdens een demo demonstreren wij alle mogelijkheden en scenarios. Op basis van jullie vraagstukken kunnen wij samen een strategie bepalen om het maximale rendement te halen. daarnaast is de inzet van VOIP ook een stuk voordeliger.
De kosten
Bespaar op telefoniekosten
Je betaalt abonnementskosten voor de telefoonnummers die je gebruikt en de eventuele extra’s plus verbruikte telecomkosten
Neem contact op of vraag een demo aan
We helpen je graag je klantenservice voortdurend en zichtbaar te verbeteren. Geïnteresseerd? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Samen creëren we de ideale klantreis voor jouw klanten.
"*" geeft vereiste velden aan