De grootste klantenservicetrends: Selfservice en ondersteunende technologieën

Ontdek hoe technologie klantcontact transformeert met selfservice en slimme tools voor medewerkers. Elmer deelt Gartner’s toptrends.

Lees verder

Meer klanten helpen, maar wel kwaliteit leveren? Het kan!

Meer klanten helpen, maar wel kwaliteit leveren? Het kan!

In deze blog vertelt Elmer Sadikrama hoe je meer klanten kunt helpen zonder concessies te doen aan de kwaliteit van je service. 🤝

Lees verder

Kan je een relatie meten? Ontdek de kansen van data

Kan je een relatie meten? Ontdek de kansen van data in klantcontact

Goed klantcontact draait om sterke relaties. Ontdek hoe je met data de kwaliteit van deze relaties meet en de klantwaarde verhoogt.

Lees verder

Hoe het monitoren van klantcontact je SLA’s en communicatie kan verbeteren

Ontdek hoe het monitoren van klantcontact kan helpen bij een gepersonaliseerde service, betere SLA's en groei van je organisatie.

Lees verder

Innovatie in klantbeleving zet je medewerkers in hun kracht

Hoe innovatie in klantbeleving supportmedewerkers in hun kracht zet

Ontdek hoe technologie je supportteam helpt een top-klantbeleving te bieden en toch de menselijke touch te behouden.

Lees verder

Maak jij al gebruik van VoIP? Dit zijn de voordelen!

Maak jij al gebruik van VoIP? Dit zijn de voordelen!

Wat is VoIP precies, en waarom zou je het moeten overwegen? In deze blog legt Elmer Sadikrama uit wat VoIP is en welke voordelen het biedt.

Lees verder

Klantcontact anno nu: Wat zijn de belangrijkste prioriteiten

Klantcontact anno nu: Wat zijn de belangrijkste prioriteiten?

Ontdek hoe technologie je klantcontact verbetert. Elmer bespreekt de topprioriteiten en uitdagingen uit het Gartner-rapport.

Lees verder

Het nut van je klantreizen in kaart brengen

Customerjourney-mapping. Het nut van je klantreizen in kaart brengen

Ontdek hoe customer journey-mapping jouw service verbetert en klanttevredenheid verhoogt.

Lees verder

De impact van generatieve AI op klantenservice

De impact van generatieve AI op klantenservice

In deze blog de belangrijkste inzichten uit het Gartner-rapport ‘Chatbot Technology: The Future of Customer Service’

Lees verder

Focus op klantbeleving laat organisaties groeien

Een optimale klantbeleving is steeds belangrijker. Boost je bedrijfsgroei met CX. Ontdek de zes voordelen.

Lees verder

One size fits nobody. Waarom elk klantcontact maatwerk is

One size fits nobody. Waarom elk klantcontact maatwerk is

Standaardoplossingen volstaan niet meer. In deze blog verkennen we hoe je met maatwerk sterke klantrelaties opbouwt.

Lees verder

11 topvaardigheden voor selfserviceportalen

11 topvaardigheden voor selfserviceportalen

Verhoog de effectiviteit van jouw klantcontact met inzichten van Gartner en tips van Elmer.

Lees verder

De toekomst van klantcontact. De trends volgens Zendesk

De toekomst van klantcontact. Dit zijn de trends volgens Zendesk

Ontdek hoe nieuwe technologieën de toekomst van klantcontact en CX-trends vormgeven.

Lees verder

Hoe kan AI je outbound strategie verbeteren? Ontdek het hier in deze informatieve blog!

AI in klantcontact. Wat betekent het voor je outbound strategie?

Hoe kan AI je outbound strategie verbeteren? Ontdek het hier in deze informatieve blog!

Lees verder

Van omnichannel naar optichannel. Wanneer moet je eraan beginnen?

Ontdek de switch van omnichannel naar optichannel in klantenservice. Wanneer is het tijd om over te stappen? Lees het hier!

Lees verder

AI in klantcontact: Wat betekent het voor je klanten?

AI in klantcontact: Wat betekent het voor je klanten?

Klanttevredenheid verhogen met AI: wat betekent dat voor jou?

Lees verder

De kansen van data in klantcontact

De kansen van data in klantcontact

Ontdek hoe data jouw klantenservice naar een hoger niveau tilt. Bye bye, koud bellen! Hallo, datagedreven succes!

Lees verder

AI in klantcontact. Wat betekent het voor je medewerkers?

In deze blog deelt Boudewijn zijn inzichten over hoe AI kan bijdragen aan hogere medewerkerstevredenheid.

Lees verder

Het gedrag van je klant: sleutel tot effectieve communicatie

Het gedrag van je klant als sleutel tot effectieve communicatie

Klantgedrag: de motor achter groei. Altijd bereikbaar, altijd persoonlijk betrokken.

Lees verder

Is jouw klant goed geholpen? Zo meet je de klanttevredenheid

Is jouw klant goed geholpen? Zo meet je de klanttevredenheid.

In deze blog vertelt Elmer hoe je objectief kunt meten hoe het staat met de klanttevredenheid en waarom dit van onschatbare waarde is.

Lees verder

Hoe AI je helpt alle CX-ballen in de lucht te houden

Als klantcontactmanager heb je heel wat CX-ballen in de lucht te houden. AI to the rescue!

Lees verder

Met deze nieuwe CX-ontwikkelingen loop jij ook in 2024 voorop

Met deze nieuwe CX-ontwikkelingen loop jij ook in 2024 voorop

In deze blog zoomt Elmer dieper in op de CX-ontwikkelingen die Nederland in 2024 gaan vormgeven. Zo voorkom je dat je de boot mist.

Lees verder

Naar een optimaal klantenservicescript dankzij data

Naar een optimaal klantenservicescript dankzij data

Data kunnen je helpen om een script te creëren dat klantvriendelijk is en de efficiëntie en effectiviteit van je klantenservice verbetert.

Lees verder

Tijd om je klanten zelfredzaam te maken. In deze blog geven we je zeven handvatten.

7 Manieren om je klant zelfredzaam te maken  

Tijd om je klanten zelfredzaam te maken. In deze blog geven we je zeven handvatten.

Lees verder

Zo kies je goede software voor jouw klantenservice

Op zoek naar software voor je klantenservice? Zo maak je een goede keuze

Hoe selecteer je de beste klantenservicesoftware die past bij jouw specifieke behoeften? Elmer legt het uit.

Lees verder

Beter inspelen op klantwensen? Zet data in!

Beter inspelen op klantwensen? Zet data in!

Ontdek hoe data jou helpt om klanten te begrijpen en de concurrentie te overtreffen!

Lees verder

Blijf je concurrentie voor door te investeren in CX

Blijf je concurrentie voor door te investeren in klantbeleving

Boost je klantbeleving met NLP! Ontdek de kracht van persoonlijke interacties en win de loyaliteit van je klanten.

Lees verder

De zin en onzin van chatbots in klantcontact

De zin en onzin van chatbots in klantcontact

Technologie kan je heel wat brengen, maar vergis je niet, chatbots maken ook weleens misstappen.

Lees verder

Zo implementeer je een chatbot voor een betere service

Zo implementeer je een succesvolle chatbot voor een betere klantenservice

Hoe bereik je de gewenste klantbeleving met behulp van chatbots en hoe zet je deze technologie optimaal in voor jouw organisatie.

Lees verder

De invloed van generatieve AI op de toekomst van klantenservice

De invloed van generatieve AI op de toekomst van klantenservice

Wil jij weten hoe generatieve AI de klantenservice verandert? 🚀🤖 Lees onze blog en ontdek inzichten uit het Zendesk CX Trends Report 2023

Lees verder

De toekomst van klantcontact. Hier moet je rekening mee houden

De toekomst van klantcontact. Hier moet je rekening mee houden

In deze blog delen we inzichten en visie van experts over hoe de toekomst van klantcontact eruit zal zien.

Lees verder

Bouw aan een sterk klantcontact met superkrachten

De synergie van tech en talent. Bouw aan een sterk klantcontact met superkrachten

We verkennen we de synergie tussen technologie en talent en delen welke belangrijke superkrachten leiden tot succesvol klantcontact.

Lees verder

‘Technologie ontwikkelt door, wij zorgen dat de uniformiteit niet in het geding komt’

Technologie speelt een centrale rol in het vormgeven van de toekomst van klantcontact, maar het behouden van uniformiteit is even belangrijk.

Lees verder

Tien manieren waarop klantcontact efficiënt, betaalbaar en winstgevend wordt

Tien manieren waarop klantcontact efficiënt, betaalbaar en winstgevend wordt

In deze blog delen we tien effectieve manieren waarop je klantcontact efficiënter, betaalbaarder en winstgevender kunt maken.

Lees verder

Zo hou je ook een hoog servicelevel tijdens vakantieperiodes

Zo hou je ook een hoog servicelevel tijdens vakantieperiodes

In deze blog deelt Bruce enkele best practices om een hoog servicelevel te behouden, zelfs wanneer medewerkers op vakantie zijn.

Lees verder

Hoe klantbeleving bijdraagt aan klantretentie en stijgende verkoop

In deze blog verkent Elmer Sadikrama de impact van CX op klantretentie en verkoopresultaten.

Lees verder

Van hobbels naar naadloze klantreis. De omnichannelevolutie

Van hobbels naar naadloze klantreis. De evolutie van omnichannel

In deze blog neemt Elmer Sadikrama je mee op een reis door de evolutie van omnichannel klantcontact.

Lees verder

Data verzamelen en analyseren: waar begin je?

Data verzamelen en analyseren: waar begin je?

In deze blog leggen we uit hoe je als organisatie optimaal gebruik kunt maken van je data.

Lees verder

Help! Ik mis het overzicht over mijn kanalen!

Help! Ik mis het overzicht over mijn kanalen!

Klanten zoeken contact via verschillende communicatiekanalen. In deze blog vertellen we je wat een geïntegreerd platform je oplevert.

Lees verder

Zo voeg je waarde toe aan elk klantcontact

Zo voeg je waarde toe aan elk klantcontact

In deze blog delen we zeven praktische tips om waarde toe te voegen aan elk klantcontact.

Lees verder

Uitblinken in service doe je door écht te luisteren

Uitblinken in service doe je door écht te luisteren

Het leveren van uitmuntende klantenservice is een cruciaal aspect van succesvolle organisaties. Dat begint bij goed luisteren.

Lees verder

Zo speel je in op klanten die steeds meer verwachten

Zo speel je in op klanten die steeds meer verwachten

In deze blog deelt Elmer Sadikrama zijn zeven beste tips om aan de toenemende verwachtingen van klanten te voldoen.

Lees verder

Chatbots of conversational AI? Wat zijn de verschillen?

Chatbots of conversational AI? Maak de beste keuze voor jouw klantcontactcentrum

In deze blog legt Bruce Sattler, Technical Consultant bij Contact Center Live, uit wat het verschil is tussen chatbots en conversational AI.

Lees verder

Topdrukte op je klantenservice? Dit zijn de best practices

Topdrukte op je klantenservice? Dit zijn de best practices

Er zijn van die dagen dat je klantenservice wel een snelkookpan lijkt. In deze blog deelt Bruce een aantal best practices.

Lees verder

Zo bied je je klant een duizelingwekkend goede ervaring

Je klant een duizelingwekkend goede ervaring bieden? Zo doe je dat!

In deze blog vertelt Elmer Sadikrama welke trends we zien en wat in 2023 een goede klantervaring maakt.

Lees verder

Een chatbot als volwaardig lid van je serviceteam

Een chatbot als volwaardig lid van je serviceteam? Dit brengt het je!

Hoe veranderen chatbots het werkveld van de klantondersteuning en wat zijn de voordelen?

Lees verder

Klantloyaliteit verhogen in 2023? Hier moet je op letten

Klantloyaliteit verhogen in 2023? Hier moet je op letten

Klantloyaliteit is belangrijker dan ooit. In deze blog deelt Elmer Sadikrama vier manieren om de loyaliteit van jouw klanten te verhogen.

Lees verder

5 manieren om in 2023 je selfserviceportal te verbeteren

5 manieren om in 2023 je selfserviceportal te verbeteren

In deze blog deelt Elmer Sadikrama vijf manieren om je selfserviceportal nog verder te verbeteren.

Lees verder

Trends in de wereld van klantenservice

Trends in de wereld van klantenservice

In deze blog vertelt Elmer Sadikrama met welke trends je rekening moet houden als klantcontactmanager.

Lees verder

Zo verkort je de gemiddelde afhandeltijd in je contactcenter

Zo verkort je de gemiddelde afhandeltijd in je contactcenter

In deze blog geven we tips om de gemiddelde afhandeltijd te verkorten.

Lees verder

Waarom is 2023 het jaar van de chatbots?

Waarom is 2023 het jaar van de chatbots?

In deze blog vertelt Elmer waarom 2023 hét jaar van de chatbots gaat worden. Welke ontwikkelingen kunnen we verwachten?

Lees verder

De vijf grootste voordelen van een chatbot

De vijf grootste voordelen van een chatbot

Sinds 2019 is het gebruik van chatbots met maar liefst 92 procent toegenomen, en dat is niet voor niets. De vijf grootste voordelen

Lees verder

Zakelijke tekstberichten voor klantenservice? Zo zit het

Zakelijke tekstberichten voor klantenservice? Zo zit het

In deze blog vertelt Elmer Sadikrama wat de voordelen zijn van tekstberichten en welke best practices er zijn.

Lees verder

Hermes360 opnieuw uitgevonden: intuïtief, omnichannel en AI

Hermes360 opnieuw uitgevonden: intuïtief, omnichannel en AI-ready

Met de nieuwe Hermes360-contactcenteroplossing creëer je de optimale klantreis.

Lees verder

Selfservice: de baas over je klantgesprekken

Selfservice: de baas over je klantgesprekken

Om concurrerend te blijven ontkom je niet aan het inzetten van selfservicefunctionaliteiten en digitalisering.

Lees verder

5 mythes – en de realiteit – over customerservicejourneys

5 mythes – en de realiteit – over customerservicejourneys

Vijf misvattingen over wat klanten willen en hoe ze zich gedragen. Hoe lever je klanten wel een betere ervaring?

Lees verder

Klantreis herinrichten? Combineer technologie en talent

Klantreis herinrichten? Combineer technologie en talent

Dit is het moment om je customer-journey opnieuw in te richten. In deze blog kijken we wat de aandachtspunten zijn.

Lees verder

Zo zorg je dat je klantcontactcentrum aan de AVG voldoet

Zo zorg je dat je klantcontactcentrum aan de AVG voldoet

In deze blog delen we de drie belangrijkste zaken waar je op moet letten om je klantcontactcentrum AVG-proof te houden.

Lees verder

Zo beheer je een interne kennisbank

Zo beheer je een interne kennisbank

Met een slimme, interne kennisbank help je je agenten op het juiste moment met het juiste antwoord te komen. Hoe beheer je zo’n kennisbank?

Lees verder

Alembo zocht naar een online klantenserviceapplicatie, zodat zij hun klanten vanuit Suriname kunnen bijstaan. CCL bood uitkomst.

‘We hebben allebei klantgerichtheid in ons DNA’

Alembo zocht naar een online klantenserviceapplicatie, zodat zij hun klanten vanuit Suriname kunnen bijstaan. CCL bood uitkomst.

Lees verder

Escalaties aan de telefoon. Zo ga je ermee om.

Escalaties aan de telefoon? Zo ga je ermee om

In deze blog vertelt Mark de Leeuw hoe je als KCC-manager je team in bescherming neemt als een klant over de schreef gaat.

Lees verder

Verbeter je FCR voor een grotere klanttevredenheid

Verbeter je FCR voor een grotere klanttevredenheid

De FCR heeft direct effect op de klanttevredenheid. Het verbeteren van FCR is daarom essentieel. Hoe doe je dat?

Lees verder

Zo haal je het maximale uit de data van je KCC

Zo haal je het maximale uit de data van je KCC

In deze blog geeft Mark de Leeuw 5 tips om te zorgen dat de data die je verzamelt nuttig is – en blijft.

Lees verder

4 Frustraties bij een klantenservice en hoe deze op te lossen

4 Frustraties bij een klantenservice en hoe deze op te lossen

Wie wel eens contact heeft opgenomen met een klantenservice kent de potentiële frustraties. Waar ontstaan die en hoe los je ze op.

Lees verder

Quality control. Ga verder dan je telefonische kanalen!

Quality control. Ga verder dan je telefonische kanalen!

Quality Control alleen op telefonie? Waarom ook niet op e-mail, chat en alle andere kanalen die je je klanten aanbiedt? 4 tips.

Lees verder

Selfservice IVR? Dit brengt het Belvilla en haar klanten

Selfservice IVR? Dit brengt het Belvilla en haar klanten

In deze blog vertelt Jasper Joosten wat selfservice IVR is en wat het OYO en Belvilla brengt.

Lees verder

Digitaliseer je klantenservice voor 100% klanttevredenheid

Digitaliseer je klantenservice voor 100 procent klanttevredenheid

Digitalisering is voor sommige managers een angst. Zonde, want digitalisering kan voor 100% klanttevredenheid zorgen.

Lees verder

De stem van de klant is de sleutel tot klanttevredenheid

De stem van de klant is de sleutel tot klanttevredenheid

Wat is een VOC-analyse en waar moet je op letten?

Lees verder

Kwaliteitsmontoring van je callcenter tijdrovend? Echt niet!

Kwaliteitsmontoring van je callcenter tijdrovend? Echt niet!

Met een goed functionerend contactcenter kun je steeds beter inspelen op de wensen van je klant. Tijdrovend? Niet als je het goed doet!

Lees verder

Callcenter of contactcenter: wat is het verschil?

Callcenter of contactcenter: wat is het verschil?

Inmiddels transformeren steeds meer callcenters naar contactcenters. Wat is het verschil?

Lees verder

Een klantenservicevisie die werkt? Zo doe je dat!

Een klantenservicevisie die werkt? Zo doe je dat!

Een klantenservicevisie opstellen is één. In deze blog vertellen we je waar je nog meer op moet letten.

Lees verder

We wensen iedereen een ideale klantreis in 2022

Spetterend het nieuwe jaar in met je KCC! Waarmee doe je dat?

Een heel nieuw jaar vol mogelijkheden ligt voor ons. Met deze vijf tips laat je de medewerkers van jouw klantcontactcentrum shinen.

Lees verder

Zo maak je van je supportmedewerker een superagent

Zo maak je van je supportmedewerker een superagent

Door een goede supportmedewerker te combineren met de juiste technologie, ontstaan superkrachten waarmee je klant supersnel en heel efficiënt geholpen kan worden.

Lees verder

Customer Experience? Zo word je een echte kampioen!

Customer Experience? Zo word je een echte kampioen!

Door technologie slim in te zetten, kun je als organisatie het verschil maken als het gaat om de ervaring van je klanten. Zo doe je dat.

Lees verder

Drie onmisbare KPI's voor een geweldige klantenservice

Drie onmisbare KPI’s voor een geweldige klantenservice

Waarop stuur je om er zeker van te zijn dat je die geweldige klantenservice ook daadwerkelijk neer kunt zetten?

Lees verder

Transformeer de klantervaring met een moderne IVR

Transformeer de klantervaring met een moderne IVR

Als je belt met een organisatie, wil je snel en efficiënt geholpen worden. Betekende bellen ooit dat je in een eindeloze wachtrij terechtkwam, vandaag de dag zorgt een IVR voor een totaal andere…

Lees verder

Hoe live chatsupport de klantervaring verbetert

Mensen kiezen vandaag de dag steeds vaker voor live chat. Het verbetert niet alleen de klantervaring, het verhoogt ook nog eens de productiviteit.

Lees verder

9 Essentiële skills van een callcenter-agent

9 Essentiële skills van een callcenter-agent

Jouw callcenter-medewerkers zijn het visitekaartje van je organisatie. Dat vraagt om een aantal specifieke competenties. In deze blog bespreken we er negen.

Lees verder

Het callcenter van de toekomst? Dit zijn de 5 trends

Het callcenter van de toekomst? Dit zijn de 5 trends

Met welke trends moet je als klantcontactmanager dealen, wil je klaar zijn voor de toekomst? In deze blog noemen we er vijf.

Lees verder

Back to basics. Wat is een helpdesk?

Back to basics. Wat is een helpdesk?

Met alle kanalen, functionaliteiten en leveranciers van helpdesksoftware, zou je maar zo de weg kwijt kunnen raken. Tijd om even terug te gaan naar de basis.

Lees verder

Customer Effort Score verlagen? Zo doe je dat

De optimale klantbeleving is de primaire factor waarmee je je kunt onderscheiden van de concurrentie. Je Customer Effort Score is een belangrijke graadmeter.

Lees verder

Omnichannel anno 2021, dit moet je weten

Omnichannel anno 2021, dit moet je weten

Bedrijven met een sterke omnichannel-omgeving halen een retentiepercentage van maar liefst 89 procent. Cruciaal dus, vandaag de dag.

Lees verder

Klantcontact in een hybride werkomgeving? Geen probleem!

Klantcontact in een hybride werkomgeving? Geen probleem!

Thuiswerken is een blijvertje, maar ook het kantoor blijft een grote rol spelen. Hoe ga je als klantcontactmanager om met een dergelijke hybride werksituatie?

Lees verder

Efficiënt met je tijd omgaan? Negen tips

Efficiënt met je tijd omgaan? Negen tips.

9 Tips om de medewerkers van je klantcontactcentrum efficiënt en effectief aan het werk te zetten.

Lees verder

Als contact center klaar zijn voor de toekomst? Wat betekent dat? Veiligheidsregio Rotterdam Rijnmond neemt je mee, bekijk hier de video!

Het contact center van Veiligheidsregio Rotterdam – Rijnmond klaar voor de toekomst

Als contact center klaar zijn voor de toekomst? Wat betekent dat? Contact Center live zorgde in 2 weken tijd ervoor dat Veiligheidsregio Rotterdam Rijnmond toekomstbestendig werd. Bekijk onze video!

Lees verder

Gericht leveren als klantcontactmanager. Dit heb je nodig

Als klantcontactmanager wil je gericht kunnen leveren, maar hoe doe je dat? Vier elementen die niet mogen ontbreken.

Lees verder

Zo blijf je in contact met Millennials en Generatie Z

Zo blijf je in contact met Millennials en Generatie Z

Millennials en Generatie Z nemen een groeiende plek in de economie in. Daarmee is de integratie van WhatsApp in je customerservicestrategie essentieel.

Lees verder

Hoe blijf je bij als klantcontactmanager?

Hoe blijf je bij als klantcontactmanager?

Digitalisering is in een stroomversnelling terechtgekomen. In deze blog vertelt Rob Wegdam hoe je in die stroomversnelling je hoofd boven water houdt.

Lees verder

Meer focus op kwaliteit? 4 tips om je op weg te helpen

Meer focus op kwaliteit? 4 tips om je op weg te helpen

Een optimale klantbeleving begint met inzicht, in zowel kwaliteit als in de inhoud. Maar hoe bewaak je als klantcontactmanager de kwaliteit? Vier tips.

Lees verder

Zicht op je processen? Dit win je ermee!

Zicht op je processen? Dit win je ermee!

Een optimale klantbeleving begint met inzicht. In kwaliteit, in inhoud, historisch en realtime. Zo breng je je organisatie naar een hoger niveau.

Lees verder

Blije klanten en tevreden medewerkers met een efficiënte klantcontactomgeving

Blije klanten en tevreden medewerkers met een efficiënte klantcontactomgeving

We weten allemaal hoe het voelt om als klant niet gehoord te worden. Met een efficiënte klantcontactomgeving zorg je voor blije klanten en tevreden medewerkers.

Lees verder

Succesvol klantcontact is een continu proces

Succesvol klantcontact is een continu proces

Als je zorgt dat je klant zich op alle vlakken gehoord voelt, draag je bij aan de ideale klantreis en daarmee aan het succes van je organisatie. Hoe doe je dat?

Lees verder

5 Ways to Better Understand Your Customers

Every company’s success depends on understanding customers’ desires. In our modern era of big data and artificial intelligence, it may seem that technology holds the key to determining the best ways…

Lees verder

5 Customer Expectations Your Brand Needs to Meet

What do customers really want? As technology changes the ways in which they interact with brands, expectations continue to shift. While many companies are embracing tools such as artificial…

Lees verder

5 Tips for Sales Agent Communications

The rise of omnichannel practices has undoubtedly increased pressure on brands to capitalize on every sales opportunity. With customers reaching out on channels as diverse as social media, messaging,…

Lees verder

6 Customer Survey Mistakes to Avoid

Customer surveys are a time-tested method for gaining valuable feedback. However, the quality of a survey, as well as its timing, make all the difference. If customers feel inconvenienced or fail to…

Lees verder

5 Tips for Managing Customer Data

Customer data has long been a sensitive issue. Given recent stories in the news about companies mishandling data, it’s no wonder that consumer confidence has been impacted. A Pew Research Center…

Lees verder

6 Tips for building a thriving help center

Customers want to help themselves. They are more technically savvy than ever and have come to prefer the DIY approach to solving their issues and answering their own questions. In a recent survey,…

Lees verder

5 must-haves in B2C customer support

Comparing the differences in customer service for business-to-consumer (B2C) and business-to-business (B2B) means understanding the scope of each method. Both approaches are designed to accommodate a…

Lees verder