De grootste klantenservicetrends: Selfservice en ondersteunende technologieën
Ontdek hoe technologie klantcontact transformeert met selfservice en slimme tools voor medewerkers. Elmer deelt Gartner’s toptrends.
Meer klanten helpen, maar wel kwaliteit leveren? Het kan!
In deze blog vertelt Elmer Sadikrama hoe je meer klanten kunt helpen zonder concessies te doen aan de kwaliteit van je service. 🤝
Kan je een relatie meten? Ontdek de kansen van data in klantcontact
Goed klantcontact draait om sterke relaties. Ontdek hoe je met data de kwaliteit van deze relaties meet en de klantwaarde verhoogt.
Hoe het monitoren van klantcontact je SLA’s en communicatie kan verbeteren
Ontdek hoe het monitoren van klantcontact kan helpen bij een gepersonaliseerde service, betere SLA's en groei van je organisatie.
Hoe innovatie in klantbeleving supportmedewerkers in hun kracht zet
Ontdek hoe technologie je supportteam helpt een top-klantbeleving te bieden en toch de menselijke touch te behouden.
Maak jij al gebruik van VoIP? Dit zijn de voordelen!
Wat is VoIP precies, en waarom zou je het moeten overwegen? In deze blog legt Elmer Sadikrama uit wat VoIP is en welke voordelen het biedt.
Klantcontact anno nu: Wat zijn de belangrijkste prioriteiten?
Ontdek hoe technologie je klantcontact verbetert. Elmer bespreekt de topprioriteiten en uitdagingen uit het Gartner-rapport.
Customerjourney-mapping. Het nut van je klantreizen in kaart brengen
Ontdek hoe customer journey-mapping jouw service verbetert en klanttevredenheid verhoogt.
De impact van generatieve AI op klantenservice
In deze blog de belangrijkste inzichten uit het Gartner-rapport ‘Chatbot Technology: The Future of Customer Service’
Focus op klantbeleving laat organisaties groeien
Een optimale klantbeleving is steeds belangrijker. Boost je bedrijfsgroei met CX. Ontdek de zes voordelen.
One size fits nobody. Waarom elk klantcontact maatwerk is
Standaardoplossingen volstaan niet meer. In deze blog verkennen we hoe je met maatwerk sterke klantrelaties opbouwt.
11 topvaardigheden voor selfserviceportalen
Verhoog de effectiviteit van jouw klantcontact met inzichten van Gartner en tips van Elmer.
De toekomst van klantcontact. Dit zijn de trends volgens Zendesk
Ontdek hoe nieuwe technologieën de toekomst van klantcontact en CX-trends vormgeven.
AI in klantcontact. Wat betekent het voor je outbound strategie?
Hoe kan AI je outbound strategie verbeteren? Ontdek het hier in deze informatieve blog!
Van omnichannel naar optichannel. Wanneer moet je eraan beginnen?
Ontdek de switch van omnichannel naar optichannel in klantenservice. Wanneer is het tijd om over te stappen? Lees het hier!
AI in klantcontact: Wat betekent het voor je klanten?
Klanttevredenheid verhogen met AI: wat betekent dat voor jou?
De kansen van data in klantcontact
Ontdek hoe data jouw klantenservice naar een hoger niveau tilt. Bye bye, koud bellen! Hallo, datagedreven succes!
AI in klantcontact. Wat betekent het voor je medewerkers?
In deze blog deelt Boudewijn zijn inzichten over hoe AI kan bijdragen aan hogere medewerkerstevredenheid.
Het gedrag van je klant als sleutel tot effectieve communicatie
Klantgedrag: de motor achter groei. Altijd bereikbaar, altijd persoonlijk betrokken.
Is jouw klant goed geholpen? Zo meet je de klanttevredenheid.
In deze blog vertelt Elmer hoe je objectief kunt meten hoe het staat met de klanttevredenheid en waarom dit van onschatbare waarde is.
Hoe AI je helpt alle CX-ballen in de lucht te houden
Als klantcontactmanager heb je heel wat CX-ballen in de lucht te houden. AI to the rescue!
Met deze nieuwe CX-ontwikkelingen loop jij ook in 2024 voorop
In deze blog zoomt Elmer dieper in op de CX-ontwikkelingen die Nederland in 2024 gaan vormgeven. Zo voorkom je dat je de boot mist.
Naar een optimaal klantenservicescript dankzij data
Data kunnen je helpen om een script te creëren dat klantvriendelijk is en de efficiëntie en effectiviteit van je klantenservice verbetert.
7 Manieren om je klant zelfredzaam te maken
Tijd om je klanten zelfredzaam te maken. In deze blog geven we je zeven handvatten.
Op zoek naar software voor je klantenservice? Zo maak je een goede keuze
Hoe selecteer je de beste klantenservicesoftware die past bij jouw specifieke behoeften? Elmer legt het uit.
Beter inspelen op klantwensen? Zet data in!
Ontdek hoe data jou helpt om klanten te begrijpen en de concurrentie te overtreffen!
Blijf je concurrentie voor door te investeren in klantbeleving
Boost je klantbeleving met NLP! Ontdek de kracht van persoonlijke interacties en win de loyaliteit van je klanten.
De zin en onzin van chatbots in klantcontact
Technologie kan je heel wat brengen, maar vergis je niet, chatbots maken ook weleens misstappen.
Zo implementeer je een succesvolle chatbot voor een betere klantenservice
Hoe bereik je de gewenste klantbeleving met behulp van chatbots en hoe zet je deze technologie optimaal in voor jouw organisatie.
De invloed van generatieve AI op de toekomst van klantenservice
Wil jij weten hoe generatieve AI de klantenservice verandert? 🚀🤖 Lees onze blog en ontdek inzichten uit het Zendesk CX Trends Report 2023
De toekomst van klantcontact. Hier moet je rekening mee houden
In deze blog delen we inzichten en visie van experts over hoe de toekomst van klantcontact eruit zal zien.
De synergie van tech en talent. Bouw aan een sterk klantcontact met superkrachten
We verkennen we de synergie tussen technologie en talent en delen welke belangrijke superkrachten leiden tot succesvol klantcontact.
‘Technologie ontwikkelt door, wij zorgen dat de uniformiteit niet in het geding komt’
Technologie speelt een centrale rol in het vormgeven van de toekomst van klantcontact, maar het behouden van uniformiteit is even belangrijk.
Tien manieren waarop klantcontact efficiënt, betaalbaar en winstgevend wordt
In deze blog delen we tien effectieve manieren waarop je klantcontact efficiënter, betaalbaarder en winstgevender kunt maken.
Zo hou je ook een hoog servicelevel tijdens vakantieperiodes
In deze blog deelt Bruce enkele best practices om een hoog servicelevel te behouden, zelfs wanneer medewerkers op vakantie zijn.
Hoe klantbeleving bijdraagt aan klantretentie en stijgende verkoop
In deze blog verkent Elmer Sadikrama de impact van CX op klantretentie en verkoopresultaten.
Van hobbels naar naadloze klantreis. De evolutie van omnichannel
In deze blog neemt Elmer Sadikrama je mee op een reis door de evolutie van omnichannel klantcontact.
Data verzamelen en analyseren: waar begin je?
In deze blog leggen we uit hoe je als organisatie optimaal gebruik kunt maken van je data.
Help! Ik mis het overzicht over mijn kanalen!
Klanten zoeken contact via verschillende communicatiekanalen. In deze blog vertellen we je wat een geïntegreerd platform je oplevert.
Zo voeg je waarde toe aan elk klantcontact
In deze blog delen we zeven praktische tips om waarde toe te voegen aan elk klantcontact.
Uitblinken in service doe je door écht te luisteren
Het leveren van uitmuntende klantenservice is een cruciaal aspect van succesvolle organisaties. Dat begint bij goed luisteren.
Zo speel je in op klanten die steeds meer verwachten
In deze blog deelt Elmer Sadikrama zijn zeven beste tips om aan de toenemende verwachtingen van klanten te voldoen.
Chatbots of conversational AI? Maak de beste keuze voor jouw klantcontactcentrum
In deze blog legt Bruce Sattler, Technical Consultant bij Contact Center Live, uit wat het verschil is tussen chatbots en conversational AI.
Topdrukte op je klantenservice? Dit zijn de best practices
Er zijn van die dagen dat je klantenservice wel een snelkookpan lijkt. In deze blog deelt Bruce een aantal best practices.
Je klant een duizelingwekkend goede ervaring bieden? Zo doe je dat!
In deze blog vertelt Elmer Sadikrama welke trends we zien en wat in 2023 een goede klantervaring maakt.
Een chatbot als volwaardig lid van je serviceteam? Dit brengt het je!
Hoe veranderen chatbots het werkveld van de klantondersteuning en wat zijn de voordelen?
Klantloyaliteit verhogen in 2023? Hier moet je op letten
Klantloyaliteit is belangrijker dan ooit. In deze blog deelt Elmer Sadikrama vier manieren om de loyaliteit van jouw klanten te verhogen.
5 manieren om in 2023 je selfserviceportal te verbeteren
In deze blog deelt Elmer Sadikrama vijf manieren om je selfserviceportal nog verder te verbeteren.
Trends in de wereld van klantenservice
In deze blog vertelt Elmer Sadikrama met welke trends je rekening moet houden als klantcontactmanager.
Zo verkort je de gemiddelde afhandeltijd in je contactcenter
In deze blog geven we tips om de gemiddelde afhandeltijd te verkorten.
Waarom is 2023 het jaar van de chatbots?
In deze blog vertelt Elmer waarom 2023 hét jaar van de chatbots gaat worden. Welke ontwikkelingen kunnen we verwachten?
De vijf grootste voordelen van een chatbot
Sinds 2019 is het gebruik van chatbots met maar liefst 92 procent toegenomen, en dat is niet voor niets. De vijf grootste voordelen
Zakelijke tekstberichten voor klantenservice? Zo zit het
In deze blog vertelt Elmer Sadikrama wat de voordelen zijn van tekstberichten en welke best practices er zijn.
Hermes360 opnieuw uitgevonden: intuïtief, omnichannel en AI-ready
Met de nieuwe Hermes360-contactcenteroplossing creëer je de optimale klantreis.
Selfservice: de baas over je klantgesprekken
Om concurrerend te blijven ontkom je niet aan het inzetten van selfservicefunctionaliteiten en digitalisering.
5 mythes – en de realiteit – over customerservicejourneys
Vijf misvattingen over wat klanten willen en hoe ze zich gedragen. Hoe lever je klanten wel een betere ervaring?
Klantreis herinrichten? Combineer technologie en talent
Dit is het moment om je customer-journey opnieuw in te richten. In deze blog kijken we wat de aandachtspunten zijn.
Zo zorg je dat je klantcontactcentrum aan de AVG voldoet
In deze blog delen we de drie belangrijkste zaken waar je op moet letten om je klantcontactcentrum AVG-proof te houden.
Zo beheer je een interne kennisbank
Met een slimme, interne kennisbank help je je agenten op het juiste moment met het juiste antwoord te komen. Hoe beheer je zo’n kennisbank?
‘We hebben allebei klantgerichtheid in ons DNA’
Alembo zocht naar een online klantenserviceapplicatie, zodat zij hun klanten vanuit Suriname kunnen bijstaan. CCL bood uitkomst.
Escalaties aan de telefoon? Zo ga je ermee om
In deze blog vertelt Mark de Leeuw hoe je als KCC-manager je team in bescherming neemt als een klant over de schreef gaat.
Verbeter je FCR voor een grotere klanttevredenheid
De FCR heeft direct effect op de klanttevredenheid. Het verbeteren van FCR is daarom essentieel. Hoe doe je dat?
Zo haal je het maximale uit de data van je KCC
In deze blog geeft Mark de Leeuw 5 tips om te zorgen dat de data die je verzamelt nuttig is – en blijft.
4 Frustraties bij een klantenservice en hoe deze op te lossen
Wie wel eens contact heeft opgenomen met een klantenservice kent de potentiële frustraties. Waar ontstaan die en hoe los je ze op.
Quality control. Ga verder dan je telefonische kanalen!
Quality Control alleen op telefonie? Waarom ook niet op e-mail, chat en alle andere kanalen die je je klanten aanbiedt? 4 tips.
Selfservice IVR? Dit brengt het Belvilla en haar klanten
In deze blog vertelt Jasper Joosten wat selfservice IVR is en wat het OYO en Belvilla brengt.
Digitaliseer je klantenservice voor 100 procent klanttevredenheid
Digitalisering is voor sommige managers een angst. Zonde, want digitalisering kan voor 100% klanttevredenheid zorgen.
De stem van de klant is de sleutel tot klanttevredenheid
Wat is een VOC-analyse en waar moet je op letten?
Kwaliteitsmontoring van je callcenter tijdrovend? Echt niet!
Met een goed functionerend contactcenter kun je steeds beter inspelen op de wensen van je klant. Tijdrovend? Niet als je het goed doet!
Callcenter of contactcenter: wat is het verschil?
Inmiddels transformeren steeds meer callcenters naar contactcenters. Wat is het verschil?
Een klantenservicevisie die werkt? Zo doe je dat!
Een klantenservicevisie opstellen is één. In deze blog vertellen we je waar je nog meer op moet letten.
Spetterend het nieuwe jaar in met je KCC! Waarmee doe je dat?
Een heel nieuw jaar vol mogelijkheden ligt voor ons. Met deze vijf tips laat je de medewerkers van jouw klantcontactcentrum shinen.
Zo maak je van je supportmedewerker een superagent
Door een goede supportmedewerker te combineren met de juiste technologie, ontstaan superkrachten waarmee je klant supersnel en heel efficiënt geholpen kan worden.
Customer Experience? Zo word je een echte kampioen!
Door technologie slim in te zetten, kun je als organisatie het verschil maken als het gaat om de ervaring van je klanten. Zo doe je dat.
Drie onmisbare KPI’s voor een geweldige klantenservice
Waarop stuur je om er zeker van te zijn dat je die geweldige klantenservice ook daadwerkelijk neer kunt zetten?
Transformeer de klantervaring met een moderne IVR
Als je belt met een organisatie, wil je snel en efficiënt geholpen worden. Betekende bellen ooit dat je in een eindeloze wachtrij terechtkwam, vandaag de dag zorgt een IVR voor een totaal andere…
Hoe live chatsupport de klantervaring verbetert
Mensen kiezen vandaag de dag steeds vaker voor live chat. Het verbetert niet alleen de klantervaring, het verhoogt ook nog eens de productiviteit.
9 Essentiële skills van een callcenter-agent
Jouw callcenter-medewerkers zijn het visitekaartje van je organisatie. Dat vraagt om een aantal specifieke competenties. In deze blog bespreken we er negen.
Het callcenter van de toekomst? Dit zijn de 5 trends
Met welke trends moet je als klantcontactmanager dealen, wil je klaar zijn voor de toekomst? In deze blog noemen we er vijf.
Back to basics. Wat is een helpdesk?
Met alle kanalen, functionaliteiten en leveranciers van helpdesksoftware, zou je maar zo de weg kwijt kunnen raken. Tijd om even terug te gaan naar de basis.
Customer Effort Score verlagen? Zo doe je dat
De optimale klantbeleving is de primaire factor waarmee je je kunt onderscheiden van de concurrentie. Je Customer Effort Score is een belangrijke graadmeter.
Omnichannel anno 2021, dit moet je weten
Bedrijven met een sterke omnichannel-omgeving halen een retentiepercentage van maar liefst 89 procent. Cruciaal dus, vandaag de dag.
Klantcontact in een hybride werkomgeving? Geen probleem!
Thuiswerken is een blijvertje, maar ook het kantoor blijft een grote rol spelen. Hoe ga je als klantcontactmanager om met een dergelijke hybride werksituatie?
Efficiënt met je tijd omgaan? Negen tips.
9 Tips om de medewerkers van je klantcontactcentrum efficiënt en effectief aan het werk te zetten.
Het contact center van Veiligheidsregio Rotterdam – Rijnmond klaar voor de toekomst
Als contact center klaar zijn voor de toekomst? Wat betekent dat? Contact Center live zorgde in 2 weken tijd ervoor dat Veiligheidsregio Rotterdam Rijnmond toekomstbestendig werd. Bekijk onze video!
Gericht leveren als klantcontactmanager. Dit heb je nodig
Als klantcontactmanager wil je gericht kunnen leveren, maar hoe doe je dat? Vier elementen die niet mogen ontbreken.
Zo blijf je in contact met Millennials en Generatie Z
Millennials en Generatie Z nemen een groeiende plek in de economie in. Daarmee is de integratie van WhatsApp in je customerservicestrategie essentieel.
Hoe blijf je bij als klantcontactmanager?
Digitalisering is in een stroomversnelling terechtgekomen. In deze blog vertelt Rob Wegdam hoe je in die stroomversnelling je hoofd boven water houdt.
Meer focus op kwaliteit? 4 tips om je op weg te helpen
Een optimale klantbeleving begint met inzicht, in zowel kwaliteit als in de inhoud. Maar hoe bewaak je als klantcontactmanager de kwaliteit? Vier tips.
Zicht op je processen? Dit win je ermee!
Een optimale klantbeleving begint met inzicht. In kwaliteit, in inhoud, historisch en realtime. Zo breng je je organisatie naar een hoger niveau.
Blije klanten en tevreden medewerkers met een efficiënte klantcontactomgeving
We weten allemaal hoe het voelt om als klant niet gehoord te worden. Met een efficiënte klantcontactomgeving zorg je voor blije klanten en tevreden medewerkers.
Succesvol klantcontact is een continu proces
Als je zorgt dat je klant zich op alle vlakken gehoord voelt, draag je bij aan de ideale klantreis en daarmee aan het succes van je organisatie. Hoe doe je dat?
5 Ways to Better Understand Your Customers
Every company’s success depends on understanding customers’ desires. In our modern era of big data and artificial intelligence, it may seem that technology holds the key to determining the best ways…
5 Customer Expectations Your Brand Needs to Meet
What do customers really want? As technology changes the ways in which they interact with brands, expectations continue to shift. While many companies are embracing tools such as artificial…
5 Tips for Sales Agent Communications
The rise of omnichannel practices has undoubtedly increased pressure on brands to capitalize on every sales opportunity. With customers reaching out on channels as diverse as social media, messaging,…
6 Customer Survey Mistakes to Avoid
Customer surveys are a time-tested method for gaining valuable feedback. However, the quality of a survey, as well as its timing, make all the difference. If customers feel inconvenienced or fail to…
5 Tips for Managing Customer Data
Customer data has long been a sensitive issue. Given recent stories in the news about companies mishandling data, it’s no wonder that consumer confidence has been impacted. A Pew Research Center…
6 Tips for building a thriving help center
Customers want to help themselves. They are more technically savvy than ever and have come to prefer the DIY approach to solving their issues and answering their own questions. In a recent survey,…
5 must-haves in B2C customer support
Comparing the differences in customer service for business-to-consumer (B2C) and business-to-business (B2B) means understanding the scope of each method. Both approaches are designed to accommodate a…
Neem contact op of vraag een demo aan
We helpen je graag je klantenservice voortdurend en zichtbaar te verbeteren. Geïnteresseerd? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Samen creëren we de ideale klantreis voor jouw klanten.
"*" geeft vereiste velden aan